Balinese

Un ghjattu di una razza spettaculosa di balinesa parechji antichi, in l'anni 40 di l'ultimu seculu, è u so parenti più vicinu è un cat Siamese. Grazie à l'esercitu di i criatori in u mondu, hà stata una razza di lussu, è u nomu "balinez", com'è esperti, dicenu da i movimenti sani di i ballaturi da a famosa isula di Bali. Per a prima volta, a razza di u balinisi hè ricunnisciuta in u 1970, à u listessu tempu i culori principali di a razza ci sò stati determinati: u chocolate, lili u biancu è u biancu.

Cat Balinese: stàndards è devvii

Sta razza hè distinata da u fattu chì a lana hè standardizzatu cum'è una semi-longa. In generale, i misgi è i catani balinisi sò animali fugliate pruposti, assai attivu. Fìnicu fiore, apparenza specìpula, cù grazia è grazia - hè quella chì attrae i patroni di quelli animali. L'ochji meraviglie, chì sò spessu paragunate à sapori preziosa, anu una forma d'amandula refinata, chì dà u cat un strumentu misteriosu.

Un gattu di a razza balinese anu parechji vantaghji, ma in certi casi pò esse riittate per u travagliu di mostra. Quì ci sò punti: ogni muccata malfunzione sguassà immediatamente l'animali da a participazione in esibizioni è travagliu, è in più, tali fatturi inclusi i so ditti dettu bianchi, qualsiasi altru culore di l'ochji. Inoltre, u minus hè attentamente attatu à u culore malu.

Balinisi è l'omu

A natura di u ghjattu di sta razza hè unicu, perchè hè attaccatu à una persona chì ùn hè micca solu à un cat-like. Dicenu chì u ghjattu è sempre nantu à u so propiu, perchè pudete dì da quasi tutte e razze, ma micca di balinisi: l'animali hè senza pezzi di i so patroni, cun ancu u passaghju u cat in correa. Cumu tuttu questu quì è da u patrone, l'animali duverà tenerezza, cumunicazione è amore.

U babu hè un pezzu veramente ghjucatu, cum'è "parlà", difendenu l'appetite. Grazie à l'abbundanza di pani pasture secca, hè issa puntuale di sceglie l'opzione più qualitati per ogni animali, ma ancu pudete alimentà cù l'alimentu naturali. In ogni casu, hè megliu cunsiglii da un veterinariu cume chì, dopu à esaminà l'animali, cuncludieghja se un cat necessiteghja nutizie speziale o si pò agisce l'alimentu a so discrezione.

Per l'animali per senti còmicu, hè solu necessariu di seguità a rilazioni di a generazione ghjovira: se u zitellu si fece per offend à u gatte, prestu prestu per quellu cumpurtamentu, perchè u Balinese adulte devendarà l'aggressore da u dicèsimu modu. Hè interessante chì i ghjovani banii balli sò cuntenti di passà cù i patroni à a dacha, preparanu a caccia da tutte e regule è prununzià a presa direttamente à a porta.

Balinese tailandese: un cat chì evoca delizia

A razza di i misgi balinese era creatu da travaglià, per questu hè chjaru chì assorbiu diverse capacità. Ma l'esicillia ùn era micca stimata da ellu, forsi ancu da i creati stessu. Oghje u ghjattu Balinese hè u cima di a gràzia è a gràzia, multiplicatu da i funtzioni piacevuli di l'aspettu, a lana d'una longa durata. Un tali ghjattu oggi apparente in i appartamenti urbani è i fugliali di u populu, chì vulete micca micca solu razza di moda, ma un animali chì diventeranu un membru di a famiglia. Strangely enough, sta razza ùn ha micca teme di dispunibuli rughjonu d'amuri, chì volenu chì si sentenu grande in l'azienda di unu, ma incredibbilmente amante affari, è in cumpagnia di famigliale di famiglia bona - aviani, mamma è mamma, i zitelli. L'unicu cosa categuricu micca tolleratu da balinisi hè a solitude.