A lingua di sprissioni faciale è gestite

Attrumente hà amparatu à ghjàcchinu micca solu per l'altri, ma à noi. In ogni casu, anu sempre una miserabbile chance di ricunnosce a verità - a lingua d'esprissioni faciale è gestiti , chì ùn hà micca studiatu cusì per noi, è "ùn blinking", micca tutti sò capaci di fà. Cusì avemu aduprà a dettagla di geze, chì hè direttamente nantu à a frunti di l'interlocutore, è micca solu in u front.

Mimicry

L'espressione faciale si quandu, sottu a influenzà di e diverse emozioni, queste o altre cuntrattu musculari faciale. Per a nostra espressione facialcia currispondi à l'hemisferu u dirittu, è, per consensus, a più precisa di l'espressione faciale nantu à a manca di u face. Se l'interlocutore parla a verità, a so lingua di l'espressioni facial è i gestiti sò simétrici, se u drittu persu ùn currisponde à a manca, unu deve dubbitu.

L'emozioni pusitivi sò assai più faciuli di ricanuscimentu è di l'identità di u negativu, è l'espressioni facialu più sensuale è espruttante di una persona hè labbra.

Per scopra à ricunnosce i signalesi imimici, chì dopu una split seconda spariu di a fàccia durante un longu tempu, unu deve praticà è observe e persone per un longu tempu, o in furmà per esse l'emozioni più diversi cù l'aiutu di l'espressioni faciali davanti à u speculu (quale l'attori). U surrisu solu à pudè simile simultaneamente a gioia, l'angicillu, a vergogerie, l'ingerimentu, a crudeltà è ancu a duluri.

Gesti

Dicenu chì i gestiti sò micca u muvimentu di u corpu, ma i movimenti di l'anima. Un gestu momentariu tistimuneghja à i sperienze è i sentimi di l'interlocutore in u mumentu, è u gestu, ripetutu à u tempu, revela i tracce di caratteristiche .

A lingua di gestiti è gestiti hè ancu più cumplessu ca mimile, perchè parechji più gestite per esse l'esurtazione di u nostru modu.

In ogni casu, a maiò parte di tutte e donne, cum'è sempre, interessate in l'amore. E se più pricisamenti: "Ami, o ùn piace micca?". Cume cadenza a cuscenza di a verità di sentenzi espressi da i nostri aderbuli, è cumu avissi vulutu uttene à u pudere di cuncede chancely. Cù l'aiutu di e ligerevuli lettura di lingua di signu maschili, serete facilmente à pudè sprime a verità.

Se in una data un omu si trova facilmente, a gusto, e so mani in una posizione aperta - probabbilmente di voi, mi piache. S'ellu si fiscali u lògu de l'ombra, coglie a so bocca cù a manu - à ciò chì hà dichjaratu, ùn hà micca cunfidenza. È u so avutu è l'irritazione, ellu venerà cresce i so bracce nantu à u so pettu, ghjucatu i so pedi in a so stuma.

Qualchese volere sessuale hè ancu fà ricunnisciutu di ricunnosce: un omu tene à tuccallu, braccialamenti a so vicenda à a cintura, rimette u so capelli, i so peri sò più largu di l'usanza, a so bocca hè pocu aperta, e so vellucci sò riagiti.

Eppuru, si ùn avete micca a cunfiduzione di i vostri paroli di l'omu, pruvate "cuntrollà duie" quì à l'iniziu di a relazione, hè vale di valute à voi, piace o micca?