Cumu cambià u vostru caratteru?

Cansu di sente à i richiesti nantu à chì male hè? Dopu ci sò dui modi per esse da aghjunghje l'ochji o di penserà se pudete cambià u vostru caratteru è cumu per fà.

Hè pussibule di cambià u caratteru?

Per dì chì pudete cambià u vostru caratteru, pudete prima definisce stu termini. Da u grecu, a parola "caratteru" hè traduciutu cum'è stampetta. E veramente, stu cuncettu compresi un settore di traccegiunità di pirsunalità chì si palesanu in l'abitudini di una persona, i so azzioni in e diverse situazioni è l'attitudini di a persone à u mondu chì u circondu. Inoltre, u carattere hè furmatu constantemente, a influenza nant'à è venutu da parechji fatturi - età, educazione, travagliu, postu di residenza, etc. Hè per quessa chì parechji volti ùn anu micca ricunniscenu l'amici di l'escola chì si sò cagiunendu in un altru ambiente - una persona hà cambiatu, u so cumpurtamentu è u modu di cumunicazione sò diventenu diverse. Ma se sò influinzati da l'ambiente, pudemu cambià cusì, solu vogliu? I sicicloni dicenu chì hè abbastanza pussibule di rializzari, ma solu s'ellu una persona voli sinceramente per cambiate tali. In no mane, ùn importa ciò chì pruvate, u carattere ùn hà micca meghjiru.

Cumu cambià u vostru caratteru?

Siccomu u caratteru di una persona hè furmata tutta a so vita, hè abbastanza reala per cambià a so cumpagnia, ma micca cusì simplici quantu pò avè parmissu prima. Esse piglià una grande maniche di forza di disprezzione è perseveranza per rimpiazzà l'attitudine veloci uttellu cù a patience. Dunque, u primu a cosa hè di "vogliu cambià u me caratteru!" E cumprate perchè decide u cambiamentu. Hè una cosa si avete avvisatu di cambià u caratteru quantu pussibule, per esse spiegatu chì per a zitella solu per quelli dispunimenti solu portanu prublemi. Ma à u stessu tempu ùn ti senti senza problema è vive in clover. E diversu assulutamente, se cumpresu chì in tutti i sughjetti chì anu cascatu annantu à pocu tempu, u vostru caratteru fieru hè culpitu. In u primu casu, a so individualità priculaire deve esse protetti, è a seconda situazione esige cambiamenti in u stilu di cumpurtamentu è di i costimenti.

Di sicuru, hè impussibile di cambià istantaneu, hà da u tempu di travaglià nantu à sè stessu. E à migliurà si hè più faciule, avete bisognu di stabilisce per sè stessu u frontale di u travagliu. Per fà quessa, fate scrive nantu à a partita tutte e caratteristiche di u vostru caratteru chì vo vulete cambià. E appoi elettu u caratteru più male di u vostru caratteru, sopra a correzione di quale avete da travaglià prima. Avemu bisognu à dettualisazione cumu questa linea hè manifestada, i prublemi chì si sorgienu per a l'azzione negativa.

Cumu cambiassi i vostri patrimonii di caratteru? In u mondu ci hè un cuntrariu à tuttu: u bonu malu, u top-bottom, à u nordu di u sud, etc. Cusì cù u nostru caratteru, per ogni malevoltu, pudete truvà un bonu parte. Cusì avete bisognu per rimpiazzà i vostri albitati negativu cù i pusitivi. Allora tutti nantu à listessu pezzu di carta, scrivu cumu hanu riazzione issa o questa situazione. Per esempiu, si cunsidereghja u vostru prublema principali per esse un temperatu excessiu. Scrivite u ultimu casu, quandu u prufettu di i caratteri hà lasciatu. E cumu hè necessariu di risolve a situazione. Dopu chì u scrittore scrittu hè persu in u capu, pudete ancu dicerà in alta voce e struzzione, u principale ùn dà micca emozioni dolci prupieteru di elli.

Attru ancu in a vita, amparate à vigilà a situazione è aghjunghje u tempu in a manifestazione di aspetti innevinduti di u caratteru. Ùn àbbia paura, se nunda ùn succede quandu, nunda di terribili, u principale ùn hè micca di retrocede è per continuà a travaglià nantu à sè stessu. Quandu un mutivu negativu hè scunfittu, avè passatu à a prussima. A cosa principalu ùn hè micca d'aspittà d'un bon momentu, per prumettiscia di principià tuttu u luni o dopu una festa, ma iniziu accumincià. E avete da voi stessi pensamentu trembili cum'è "Sò cusì dolce, ùn puderebbe fà nunda", perchè ùn hè micca cusì, tutti pò cambià, hè solu bisognu.