Cumu puderei passaghju un bigliettu di trenu?

A preparazione per u viaghju implica assai cose impurtanti: elaburà a rotella ottima, a residenza in u locu di l'arrivata, elettu u modu di trasportu, cumprà u bigliettu. Ma chì si u passageru compie ùn era più necessariu o, per esempiu, u volu hè annullatu?

Vi parvaraghju micca nantu à e regule di ritornu, è cumu fà un ingaghjamentu di trasportu cù minimu cunservazione morale è finanziaria.

Pudete passà u bigliettu?

A possibilii di rimborsu di u bigliettu hè furnitu in tutte l'aiutu di u mondu. A diferenza hè solu in i cundizzioni è i modi di realizazione di sta prucedura.

Quandu si torna un un unused ticket, u passageru riceve cumpensazione per u so costu. U quantità di cumpensazione (sana o parziale) dependa da a data di u bigliettu. Quantu più tempu avè prima à a partenza, più grande u cumissioni per u ritornu di i biglietti di u trenu.

Reguli ghjuridichi per rimborsu i biglietti sò questi:

  1. U ritornu di i documenti di viaghju micca usuti hè pussibule solu à l'uffizii di u bigliettu di l'estazione di ferru.
  2. Quandu si torna un bigliettu, vi assicurà di portà u vostru documentu identitariu (passaportu hè megliu).
  3. Pruvate acquistà viaghjà in anticipu.

Riturnà di i biglietti per i treni RZD

Rimbughi per i trasporti di u trasportu federale sò fatti in cunfurmità cù e "Regoli per u trasportu di passageri, bagaglii è bagaglii à u trasportu ferroviale federale".

Sicondu sti règuli, u passageru pò piglià u bigliettu cumpratu in ogni tempu (prima di a partenza di u trenu). In questu casu, u rimborsu di i soldi per a bilitze di ferrovia sarà realizatu cù u tempu restu prima di a partenza di u volu, u bigliettu per quale hè datu.

Trè categorii di termini sò distinti, cù tanti volte di compensatori distinti:

  1. Ma più tardi 8 ore prima di a partenza di u trenu. In questu casu, u passageru hà u dirittu di ricumpensà a quantità di u costu tutale di u bigliettu è u costu di un postu reservatu.
  2. Se ci sò 8 ore à 2 ori ghjorni prima di a partenza, u costu di u bigliettu è u 50% di u prezzu di u bigliettu hè rimbursatu.
  3. In l'eventuali di menu di dui ore persa di prima di a partenza di u trenu, solu u costu di u bigliettu hè compensatu - i soldi per un postu riservatu ùn hè micca tornatu.

Inoltre, hè pussibule reedificà un bigliettu per un trenu cù una volta di u trasportu avanzatu. Questa prucedura si realice quandu ùn sò micca più di 24 ori d'uttene prima di a partenza di u trenu, l'ingrossu di u tarifu per rimborsu è rimette u bigliettu dipende nantu à u volu (tipu, distanza) è u tempu di u prucedimentu.

I cundizioni per di ritornu in u passageru in Ucraina sò i stessi cum'è in Russia, ma l'unica diferenza hè chì avete bisognu di carta d'identità per u prucedimentu. Ma a presenza persunale di quellu chì u passatu ùn hè passatu ùn hè micca necessariu in tuttu, perchè pò esse infurmatu di disputà e passaghju à a famiglia sana (una cumpagnia) à una sola persona.

Cumu puderete dispunì in un bigliulu di trenu?

Un annu elettronicu hè u stessu documentu cum'è un bigliettu cumpratu in u modu d'abitudine. E questu significa chì pudete puru tornu. A diferenza hè chì i soldi per questu ùn sarà micca tornatu in u cuntenutu (cum'è cù un avvisu ordine), ma cù trasmissionu à un compte bancariu. Ci hè questu prucessu da 2 o 180 ghjorni (per regula, i fondi sò tornati in un mesi).

Inoltre, per ritornu un e-ticket, avete bisognu di passà un pocu di più tempu è omettate diverse formi, indicando infurmazione persunale (nomu chjamatu, raghjone di rimborsu, u numeru di una carta bancaria da a quale a compra hè stata fatta, è à quale rimbursà serà fattu).

Dû ghjugnu di u 2013, pudete torna u bigliettu di u trenu ucrainu acquistatu in Internet senza visitare l'ufficiu di u bigliettu di l'estazione di ferrovia. Per fà questu, avete aduprà a secunna "Cunsigliu Persunale" di u situ ufficiali di "Ukrzaliznytsia". Ci hè stata nutata chì u ritornu di u bigliettu hè finita una ora prima di a partenza di u trenu da a stazione iniziale.

Avà sapete ciò chì facite, s'ellu devesa un bigliettu, quantu perde è in quali termini per disputà e bolle chì anu dumandatu innecessariu hè più prufettu.