Chì pudete dumandà u guy?

I zitelli da a natura sò stati timidi è tussi. Quarchi cosa hè difficiule per elli à avvicinà u chjucu prima, per inizià una conversazione, per basgià prima è cusì. Ma in a vita hè spessu chì l'iniziatura hà da piglià in e so mani è facenu i primi passi in u sessu fair, perchè i santi pò ancu esse timbi o ùn suspettà micca di i sentimenti di a mozza. Ma u prublema chì si pò fà per questi persunanti di mantene una conversazione, è ci pò esse pauses stati. A zitella, per esempiu, puderebbe simplificà micca micca chì pudete dumandà u babbu, o quale dubite, pudete dumandà ellu, per ùn avè vogliu sfughjosa, è à u stessu tempu per sustene a conversazione.

Quale dumanda duveraghju dumandà u babbu?

Per principià, definisce cù quale questione hè necessariu di dumandà u tippu necessariu. Sta categuria includite teme chì tratta l'interessi, i preferenzi, i piani di u zitellu. Detemu avemu una lista apprussimata di temi adattati per a cunversazione, è pudete facilmente expandà o adattate per ogni casu specifico.

  1. Temi di l'interessi di u zitellu. Si ùn cunnosci micca ciò chì hè addicted to, è dumandalli à Ghjesù. E si avete cunnisciutu ancu di questu, pudete dumandà parechji nudi. Per esempiu, u novu favurisce u football, pudete dumandà quistione nantu à u vostru squadra prediletti, i reguli di u ghjocu, i vittori di a Champions League, ghjudicate i sbagli, u cumpurtamentu di l'amatori è assai più.
  2. Fate nantu à e so regoli è i principii di vita. Alcune dumande nantu à questu spaziu pò esse generale, è ancu adattatu per un populu pocu chjaru. Questi sò dumanni nantu à l'amici (omi è donne, amichezza di e donne), annantu à i animali, nantu à u travagliu, nantu à i piani per l'appressu è micca solu l'avvena, quantu cumu ellu ci piace à passà findi è vacanze.
  3. Questi dumandesi sò u più famosa per i carusi, perchè anu vulsutu in u centru di l'attinzioni, è, grazia à questi interrugati, hè più faciule di truvà cunsiglii cumuni di cuntattu è di custruisce una nova conversazione.
  4. Eppuru, ùn ci hè micca troppu invaditu in questa interrogazione, altri di a conversazione sarà cum'è passendu l'esame. Per fà questu, hè abbastanza per rifaccià a frase. Per esempiu, pudete dumandà: "Cumu site?", È pudete fà questu: "Dunque ci cuntate di i vostri passatempi".

Qualchidimasi quistione puderà dumandà u babbu

Pudete dumandà u babbu nantu à ciò chì li piace in a vita di u ghjornu. Per esempiu, chì li piaci à manghjà per u colazione, di a musica chì sente, à chì generu di u cinema ellu prefiere. Pudete esse interessatu interessante in i so bandei preferiti, artisti, attori.

Un tema moltu forti per a cunversazione sò a zitiddina è aduranza. Hè chjaru chì ùn avete bisognu di vultà in i detti, ùn anu micca sempre esse pertinenti in a prima volta dopu à a vostra amici, ma di cumu si tenenu una reune di famiglia in l'annu novu, induve si ripusàvanu in l'estiu, sia u campu di pioneeri sò sempre apprupriatu piglià un intaressu.

Chì sò i megliie cose per ùn dumandà u babbu?

In i primi dati, parlendu di l'ex-donne (e donne) hè tabù. In un pocu di mesi, o ancu anni, ùn puderà esse dumandà à u ghjovanu è questi interrugati, ma in u periodu di dulcezza di stu tema sò sempre esse evitati. Ci hè parechji volte chì un zitellu si metti à colpu di parlà di a so rilazioni passata. Avete bisognu di chistu, perchè u cumpurtamentu indica o chì ùn hè micca nisun puntu in queste rilazioni o questu U zitellu ùn hè micca prontu per i novi. Nè u primu ni a seconda opzione ùn hè micca cuncepiente.

U suvessu tabù u suvurativu hè u salario (più precisamente, a so misura). No tutti l'omi sò disposti à discussione di u grandu di l'ingudu cù a zitella, sopratuttu s'ellu hà assai difficurtà finanziarii.

U l'ultimu slicitu di u situ sia u prublemu di u zitellu. Se in una conversazione diventerenu chjaru chì un omu hà, per esempiu, prublemi cù i so superiore, ùn deve micca bisognu di scummigghiarià ciò chì sò. L'omi ùn ti piace micca di vede u so debule, è se ellu hà pigliatu, allura a zitella a ferà rapidamente frutgià irritatu da simpatia.