I megliu di i nostri tempi

Hè improbabile chì almenu una persona pò cunsiderà cum'è cultivatu è micca leghje i libri. True, pudete spessu sentenu chì tutta a literatura digna hè scritta prima di u nostru natu, ma oghje ùn ci hè nunda di leghje. Ogni omu hà u dirittu à a so opinione, ma vale nutà chì l'autori muderni anu scrittu ancu libri decode, quì avemu da cuntinuà a nostra attenzione à u migliori.

  1. Una di l'òpere più rinuvisibili, grazia à l'adattazione chic, fu "l'Atlas di a Settimana" , in chì David Mitchell conta a storia sorella di sei persone differenti chì sò l'embodiment d'una sola ànima. Seis vuci ei scurdate, intricciannu in u patronu meraviglie di destinazioni incù.
  2. Parlendu di i meglius libri di u nostru tempu, ùn hè micca putente di ricurdà l'opara di Jeffrey Egenidis "U Pianu Mediu" , attribuitu in u 2003 Pulitzer Prize. Questu rumanzu ci conta a storia di a vita di l'hermafrodite, vista da l'ochji di i so descendenti.
  3. Un altru travagliu - "Vita corta è stuposa di Oscar Waugh" , chì riciviu u Premiu Pulitzer (2007), pò ancu esse attribuiti à i meglius libri di i tempi ricenti. In questu, Juno Diaz rende di un zitillùnni pienu chì soffre per a so pienezza. Hè a sceglie cù assai difficultà à e cundizioni di a Nova Jersey.
  4. Jonathan Franzen in a so novu "Emendi" presentava una vista moderna di u prublema di a relazione di e diverse generazioni. A preghiera ironica cumminata cù riflessioni prufonda è tracci scritti di i caratteri hà datu u libru u titulu di "a prima grandi rumanzu di u XXI seculu".
  5. Trà i meglius libri di l'auturi cuntempurii hè impussibile micca di rimbarscià u travagliu "Ùn averghjini à mè" , creatu da Kazuro Ishiguro, chì hà digià avutu u Premiu Booker per a so creazione precedente. Questa romanzu stupendosa hè una paràbula cù una donna di trentà anni chì remembra a so zitiddina, chì si tenia à l'escola Hailsham. À u cartulare di u narrativu quì passa u filu principalu - l'idea di sirviziu tutta a to vita.
  6. U più grande creatore di i horrore mistiche - Stèfanu King cun cadae di e so òpere evocates assai emozioni , è a so novella "L'Desperate" , scritta à a fine di u seculu passatu, still stirs the minds of readers.
  7. In a lista di i meglius libri di u nostru tempu, a romanzu "Fiori per Algeron" , scritta da Daniel Kies , puderia micca fallut. L'autoru hè stata premiata per a storia, è quandu una nota breve convertitate in novu, u premiatu hè stata data da a seconda volta. Lu protagonista hè u ritrattu mentale Charlie Gordon, 33, mentre ch'ellu hà amici è un travagliu predilettu, hà un'escena irresistibile di amparà. Inespertamenti, l'oppurtunità di diventà mudellu intelligenti cambia a so vita. A storia hè fantastica, ma u prublemi à pensà à eterna e quistione di i valori universali.
  8. Duranti a guerri napoléonien, l'Inghilterra hè ancu attaccata da i antichi propietariu di a Terra - Fairies. Hè bellu chì ci sò maestri in l'Imperiu Britannicu chì anu pussutu risistiri "non-umani". Questa hè a storia con dettu di Susanna Clahr in u so libru "Jonathan Strange è Signore Norrell" .
  9. U novu "Foucault Pendulum" divintò a siconda seconda novella d'Umberto Eco è quasi subitu in a famiglia di u mondu. Recount the content (as in u casu di u primu U libru "U nome di a Rosa" hè impositu, quì è a riferenza à l'insignamentu antichi, è l'aventura, u misticismu, è assai più. Invece tali ricchezza di ligami, a novella ùn hè micca stata una morta indistincte, ma faci l'avete admira intricciate intricciante è un modu ironicu particular di sirviziu.

Naturmente, questu ùn hè micca una lista completa di creazioni littirarii di l'autori attuale, chì meritanu d'attenzione. Ogni omu pò suppliete sta lista di i meglius libri di u nostru tempu cun una massa di i so opari favuriti. E questu fattu pò mancu più cuntentu, hè improbabile chì qualchissia vole à leghje solu Tolkien è Dostoevsky.