Pedicure francese

Unu di i più faciuli, i modi universali è eleganti di u cuntail di caligrafia hè una bella cunetta di pedicure, chì hà longu u classicu. Per questu, ùn avete bisognu di creta d'unghie chjudi di i vostri pierri, chì pareanu fegli, per micca di esse chjappà. À a pedicure francese in pezzi bè bella, bisogna avè uni curtite, bè cunsigliu chì vedi ancu più attrattivi si sò frescati da un "soru".

Elegante stilista francese

U manicurone francese bianchissima precisa un cundizione perfettu di i chjavi di u unghji u gammi in generale! Ancu u disegnu di più moda ùn vi guardate micca a situazione si i poni ùn sò micca trattati reguli cù scrubs, scorci, pizze, fiche di unghji è altre attrezzi necessitatu à a cura. Scaricamentu di a cutícula cù l'aiutu di e manichi spiciali, dà a unità una forma ideale ancu simermetta - sti cundizioni per a chaqueta sò obligatoriamente.

U pediziu biancu classicu hè bonu per a so versatilità. Cù stu discu di ughjettu nantu à i vostri pedi, pò pudè mette nantu à ogni ropa è scarpi. Grazie à u sonu di kantik-neige di nanzu nantu à i spondi libretti di i pranzi di u unghji, a tannica tacca hè sgassatu notablemente. Ghjè per questa raghjone chì assai zitelli in a stagione di primavera è stasuni facenu un sceltu in favore di una chjuccula.

Ùn hè micca secretu à qualchissia chì u pedicure francese pò esse solu bianca. A salottica culurante di colore ùn pare micca pittazione cà a classica. In ogni modu, u repertoriu di u culore ùn pò micca esse chjamatu universale, chì significa chì u disignu di a manicuranza francese facia cù l'schema di colore di l'indimuniatu. I stylistici suggerenu a sceglie è scegliendu i vostri culori preferiti è sfumalli di vernici, incoddu l'idei cchiù atrevuli di u so designu in u to pede. Una solu solu solu per una cipolla romantica in i culori pastelluni hè una pedicurula rossa-pedicure cù stingiali, pedichi o punti bianchi, fatti cù una lacada bianca in u cunfini di un vignetu biancu nè. Sustituisce u culore rosatu cù mint o turquoise, pudete truvà una versione excelente di a pedicure di a spiaghja, chì ùn deverà micca passatu in bigtra. A pedicure francese cù stingiali hè adattatu è cum'è un colpu à a sera di notte . In questu casu, ùn hè micca pruibitu di usà glitter, glittering glitter varnishes, è nè laca negra per u principale tisatu.

Eppuru u scopu di u lacconicismu, chì tocca è u disignu di unghji, u moltu di moltu persu hè ancu pertinenti. Perchè e pussibulità di designu sò pocu limitati per a larga di unghji, a mudelatura hè spessu apposta cù una unione nantu à u big toe.

Funzione di a pedicure francese

Per creà stu schezzu elegante, pudete ghjustificà à una di dui maneri. Se ùn avete micca un abbilitatu speciale, vale aduprà da fà una pedicure francese in usu di stensilli speciale. Per fà questu, u unghje hè chjubitu cù a laca di basa, da cunsiderà a basa, è dopu esse sete cun l'attesta, scorri una strapata nantu à u enditu liberu. Una excelente alternativa - sticker, chì sò cuparti cun vernici trasparenti nantu à a cima. U sicondu mètudu hè bisognu di spiegà, postu chì un "sonu" biancu hè pittatu cù un sbagliu. Hè impurtante chì in tutti i unghji hè simetriche è ancu.

Unu di i prublemi chì si affacciava l'amanti di una chaire francese hè chì una striscia bianca, fatta cù un vernici spicifici, hè smegatu è spresse rapidamente. Questu ùn succede micca se a manicura francesa hè fatta cù gelac lacette o un analogicu. Un pediziu chì durà longu tempu in i ungii, senza pèrdite attrazione.