Brad Pitt è "Oscar"

Quist'annu, in l'accademia di u 88 l'Accademia, chì si tenia pocu tempu, Brad Pitt, cù a so splutazioni sposa Angelina Jolie, ùn hè micca apparevutu. Hè cresce chì a versione ufficiale di l'assenza di i rè di Hollywood, cumu si chjamanu, era l'impurtanza eccessiva di l'attori. Ancu si hè difficiule di crede chì, per elli di un tale avvenimentu, i celebriti ùn anu micca pussutu trasfirià parechji casi in a so ghjurnale. Inoltre, quellu annu, a film "U ghjocu di Downgrade" hè stata nominata in cinqui nominazioni per i premii di film, in u quali Pitt ghjocu unu di i roli principali.

Continuendu issa conversazione, vale nutà chì hè stata dicu chì a coppiu hè sempre à rimborsu di u divorziu è di gusto di Brad questu di manera perseverante per l'amori di Angie, chì minimizava a cumunicazione cun ella. Hè veramente cusì cusì, ùn sapemu micca, ma ùn pudemu micca d'accordu chì i rumori ùn sò micca natu da u scarrà.

Pudete Brad Pitt tene un Oscar?

Iè, Brad hà ricevutu stu premiu in 2014, anche micca per u primu rolitu masculinu di u primu pianu, ma per u so travagliu di produzzione cumentu in u filmu "12 anni di l'esclavità".

Ricordemu chì in u 2001, Brad Pitt, a so ex-donna Jennifer Aniston è Brad Gray creà a cumpagnia di film Americana Plan B Entertainment. A stu mumentu, doppu lu divorziu di Jen, Pitt hè l'unicu propiu di a cumpagnia, chì cooperanu activamente cù quelli geganti di a industria cinematografica cum'è 20th Century Fox, Paramount Pictures è Warner Bros.

I travagli di u Pianu B incù i seguiti famosi film: "Charlie è a Fàbrica Chocolate" (2005), "U Travagliadoru Sciccareddu Traveller" (2009), "A Guerra di l'Mundu Z" (2013) è assai altri.

In quantu à a peletta premiada per l'Oscar (12 anni di l'esclavità), in du Brad Pitt hà ancu fattu un rolu insignante (u travagliu canadianu Samuel Bass). U più interessante hè chì ufficialmente ùn era micca appruvatu per ellu, u direttore Steve McQueen confessia chì ellu invitò l'attore, prima di tuttu, perchè era u prudutturi di a film.

Nominazione di Brad Pitt per l'Oscar

Ntô 1996, vinni numinatu per u "Millor Actor Supporting" per ghjucà à a pelicula "12 Monos", dirigit da Terry Gilliam. L'attore hà fattu u ghjocu Goins.

Ùn serà micca sferivante per nutà chì à l'ora di u principiu di u filmamentu, è questa era 1995, Pitt hà in l'statu di una stella di Hollywood ascendenti. Hè per questa raghjunghja chì accunsentì à star in una film per una tarifa incrementamente modesta. Da strada, dopu à quella foto u sposu di Jolie hà ghjucatu in "Interview with the Vampire" (1994), "Legends of Autumn" (1994), "Seven" (1995), dopu chì addivintau famiglii ben pagati.

In u 2009 hè statu nominatu per u primu rolitu masculinu di u primu pianu per u so rolu in u "Curious Case di Benjamin Button" (2008) dirigit da David Fincher.

Vedi a manera chì Brad Pitt se reincarnate è stunendu: "Cumu pò esse quellu chì ùn hà micca un Oscar per i so attu?" In ogni filmu, sta persona talentu amazes u visor cù u so splendore funzioni è perchè i so opiri enormi ùn sò micca apprezzati finu à questu?

A terza volta Pitt preparava un discorsu di ringrazià in u 2012. Per i travaglii di u dramaticu bioggianu "L'omu chì cambiò tutale", diretta da Bennett Miller, i critichi chjamà stu rolu u megliu in a carriera di l'attore, ma, disgraziatu, stu tempu Brad ùn hè micca destinatu per piglià u premiu cun ellu.

Era un passu da l'Oscar

In sopra i cittava chì a film "U ghjocu nantu à a Gota", in quale, ricordamu, Brad Pitt hà ghjucatu unu di i rolli principali cù Ryan Gosling è Steve Carell, à u Oscar Cinema Prize hè statu prisintatu in 5 nominazioni per u travagliu di u Best Producer, rolu masculinu, dirigendu, editatu è scrittore adattatu.

Leghje ancu

Tutti ci avianu dicu chì sta volta Brad avete una stanza estrema appiccicata di l'Oscar, ma chì era a surprisa di parechje celebriti è di fanati di l'attore quandu anu truvatu chì Pitt ùn anu micca avutu per a 88 émotività d'attribuisce stu premi.