Stile romantica in l'internu

Dopu à a scumparsa di l'Imperu Rumanu, in u 800 aC, un stile di u romanu era in l'internu. Hè basatu nantu à l'stili bizantinu. Hà ammenta ancu cun antica a l'arti di i pòpuli di l'Europa di u sittori.

U nome di u stilu era derivatu da a parolla "Roma", postu chì esattamente in questu tempu di u tempu i tradizioni di a Roma Antica principiavanu per rinviviscia.

Caratteristiche di l'estilu Romanescu

Templi è castelli di quellu tempu s'assumiglia impurtenti furtizzi, perchè l'stilu era severu. Ma, anche tuttu, i fresche di l'estilu Romanescu occupanu un postu assai impurtanti in i tempii, per dà a dulcezza. Cunnessu cù a pisura hè a cumplessità di a vita è a tarrazza di a soità. I Caracteristici di l'estilu Romanescu sò proporzioni sicura è solidità, è ancu cù numerosi archi . Ùn ci parevanu assai finestri in l'edificazioni. I mursi foru forti, e culonnii spingi, è e porte soffrenculi - massive.

Hè stata riaccetta à fàrilu u pianu cun mosaicu . A maiò spessu, una petra naturale hè stata utilizata per questu. In i chambres cù un tale chjappu, i muraghjanu stati ammustrati cù pittura murale. In l'internu di l'estilu Romanescu, una funzione especialu era u teatru custrezzu pinciatu.

Hè impussìtellu di ùn esse mencionatu e tàvule. Eranu di dui tipi - ordinariu è lunch. A table cupè diferenti in qu esta era nantu à i trè pierichi, chì sò stati fatti in forma di pane d'animali, è anu una forma trapeciali. Facìanu tali tagliolini da parechji carichi di legnu è bronzu.

Funzioni di l'internu romanu

Ci hè parechje funziunalità interessanti. Sianu sò i più basi di elli.

  1. Simplicità di l'internu è e materiali in a fabricazione.
  2. Una piccula quantità di dettori decorattivi.
  3. Round cornices o cornice poles. A ragiuni hè chì u semicerclu hè una forma di finestra tipica in questu stile.
  4. A dicurazioni di i camere hè sculpitu cù una linea zigzag.
  5. U mobili in l'estilu romane hè fattu di boscera scura.
  6. Quandu u stilu Romanescu nascì, i drapes pesanti è e carpimi eranu prisenti. Fùbbenu serve com una prutezzione contru u fretu.
  7. Large vasu cù ornamenti interessanti in u stile romanescu, imaghjinuli di sguillà, specchi ovali grandi è lampi di bronze seranu accuglienti in armoniu l'internu di l'abitazione.
  8. Forma simplice di sulari.
  9. Un attribu indispensabile di stile sò antichi stati è bustelli di pensatori grechi antichi cunnisciuti.
  10. Tutte l'articuli interni in questu stili sò distinti da i linii fissi è di i lustru.
  11. Porti di l' entrée in u stilu Romanescu - fatta di legnu solidu. Preferibbilmente ombra foschina.
  12. A suluzione ideale per u cuncepimentu di l'interiore in u stilu romanu è l'usu di gesso beige o gris.