Per via di messagi di borrache, Adel ùn ponu scrive nantu à a reta sottu

Adele hà comentatu nantu à i rumuri chì ùn hà micca scrittu personalmente in u vostru compte Twitter. Per ella, ostensibly, hè fatta da altre persone. U cantante hà cunfirmatu chì sta infurmazione hè vera.

Parlà sutta a piattaforma

U cantante hà dettu chì una volta hà veneratu annantu à vìviri superfluous (sicondu l'oghje si metti in una mala ubbiusa), è po nantu à l'Internet è chjama cù i so abbonati. A volte l'Adele hà scrittu assai messaghji desaggianti è andò ancu questu.

Dopu questu, u capu di unu di i cantori muderni più riesciti, teme à a ripitizzioni di l'incidente scandalous, impedì u so accessu à Twitter.

Leghje ancu

Edita doppiu

L'agente cuntistava à parechji spécialistes à cuntà i tweets in nome d'Adèle.

U cantanti assicurò à i so cumpagnie è assicurò chì hà scrittu i posti è hè l'autore di tutti i paroli pubblicati à u so nomu in a reta popular. Allora sò ghjucati è editatu da i ghjurnalisti. I messagi sò ancu appruvati da l'agenti di stampa. Solu doppu questi manipulazioni, u tweet apareat nantu à a pagina di u performatore.

I sottutinuti sò stati annannati per appruntà una piccula engagement, perchè ellu apprezzà a cumunione vivente cù l'amore. Eppuru, i correccioni facenu i messaghji di l'artista pocu persunali, sguassate a so parsunalità, dìssenu.