In Paris hè statu un show di a cullezzione di a marca Balmain, avendu reunechjate parechji stella

In a capitale di Francia hè a Paris Fashion Week. Aiurò unu di i manifestazioni più chjappi hè a mostra di a coletta primavera-estiu di 2018 di a Casa di Moda Balmain. Questu avvenimentu attrae un pocu stiddi trà l'audience, chì risponde à u travagliu di Olivier Rusten. A strada, trà di mudelli sfruttati nantu à a catana, a maiò attrae l'attinzioni di Presley Gerber è micca solu perchè u ghjovanu era assai purtatu un vestitu, chì hà rapprisintatu, ma dinò perchè era supportatu in ogni modu pussibuli da Cindy Crawford - un mudellu di u 90s XX seculu è a so mamma.

Presley Gerber

Cindy orgogliu di u so figliolu

Dopu à u show startu, è tutti i questi invadireni i so posti, i ghjurnalisti pusitonu l'attinzioni à dui persone assai famosi chì èranu à pusà à l'audienza. U primu era Cindy Crawford - un mudellu famosu di u seculu passatu è u sicondu Orlando Bloom - una stella di u cinema mundiale. E duie e famose vighjàvanu u spettaculu senza piglià l'ochji fora, ma Cindy ùn hà micca scurdatu di turnà a camera nantu à u so telèfonu in Quandu presley amparò nantu à u podju. Doppu chì u spettaculu di a marca Balmain era in autu, Crawford pubblicò una stampa in a so pagina di relazione suciale cù u so figliolu, firmatu cù sti moti:

"Sò assai orgogliu di pudè vedà u ​​mio Presbytimu in u podju. Per ogni mamma, questu hè una gran gioia. Sò felice chì i mo figlioli puderanu capiscia i so ambizioni è sceglite a professione chì certe.
Gerber hè stata stella di u Balmain di mostra
Leghje ancu

I ospiti di u danzimu hà parlatu cun entuzione di a cullizzioni di Rusten

Prima di a mostra a cullizzioni di l'Olivier Rusten, com'è esse stimatu, hà fattu un fotocuulu, à quale steddi pudianu esse riunite in tutta a so gloria. Cindy Crawford si appareva prima di i ghjurnalisti, chì vistutu in neru per questu avvenimentu. In l'ex-mudellu pudete vede cunte di coghju cù un altu fitu, una cappa stritta è una longa giacca doppu cù botelli d'oru. U secondu, un interessante postu interessanti, era u mudellu Sasha Luss. A zitella figghiau nantu à u spettaculu in un bonu ghjochi ghjuvatu di strisce, chì era stiddatu cù i botuletti friddi è uriggini. Allora i ghjurnali pudiani riparà a scandalous lovers camera - Jeremy Mix è Chloe Green. Celebrità, cum'è parechji di i invitati di u show, anu sceltu nantu à un vistitu di moda in vestiti neri. U ghjovanu hà vistutu indumentu di cammisa, trousers e caprini cù un pezzu di doppu e tutti cù i stessi buttuni d'oru.

Cindy Crawford
Sasha Luss
Jeremy Mix è Chloe Green
Olivier Rustin è Orlando Bloom

Dopu à u spettaculu, com'è esse stimatu, a premsa cerca di cumunicà cum'è quì pussibule cù i invitati chì assistenu. Aieri nasciuta a stampa pareva una entrevista cù Cindy Crawford, in quale l'ex-mudellu hà dettu riguardu à u travagliu d'Olivier cusì:

"Iu sempri veneratu ciò chì Rusten fa. In a mo scusa, questu hè unu di i modèle di moda di u nostru tempore. Tutti i so cullezza cuntene un missaghju extraordinariu è imprevisu, chì altrimente diventa un capu in a industria di a moda. Ùn sò micca surprisa chì parechji famosi prefissenu i so creazioni per esse apparizione in l'avvenimenti publicu è a catifa russa. Olivier, questu hè a vostra ricerca hè una altra prova chì sì u genius di u mondu di a moda.
U Balmain Show in Parigi