Parolle nantu à u ghjornu Ilin

Ilin Day, chì si celebrà u 2 di Agostu, hè cunnisciutu da parechji signali chì in questu ghjornu hè pruibitu di natà. Questa festa era particularmente cilibrada da i slaves. I Signori è cunspirazzii in u ghjornu di Ilyin anu aghjustatu i nostri ghjorni, perchè tutti ponu utilizalli à u beneficu di elli è i so amori.

Un pratiche di cummerciale à u ghjornu Ilin

Se vulete avè a furtuna , chì aiutarà à vende a merchenzula, pudete cuntene un ritu simplice. Sò solu ponu esse usatu in una festa è chjaru. Per u ritu, preparanu un schoonu di sabbia è l'acqua di chjastru culminate chì, secondu a legenda, hà una energia enorma. A mezanotte, mette un coltante di acqua chì davanti à voi è metteci arenita in questu. Hè impurtante per fà questu pianu à a ferà, trè volte per leghje una trama:

"Cume rapidamente l'acqua si mette in grani di sabbia, cusì i mo bè (nomu) andate in manu"

Argumentu per i soldi in Ilin Day

Per migliurà a vostra situazione finanziaria è cuddà u flussu di u cash, pudete cunduceru un ritu simplice. Per implementà, avete bisognu à aghjunghje i masti di pepite, è si sparse in a vostra casa, dicendu:

"Ifula generosa, piglià a me papucci, permettenu di dà un nickle. E quattru decennii, chì ci era in una casa di una prosperità ».

Dopu questu, avete bisognu à scumpari la rosula è u mette in una saccheghju chì avete bisognu à fà e vostre propri manu di materiale naturali. Mantene à Makovey, chì si celebrà u 14 di Agostu, è poi, lavate i grani in acqua currente è utilizate per foglie.

Ritu è ​​cuspirazione à u ghjornu d'Ilyin per l'amore

Stu rituu aiutà à i soliti troppu a so ànima assicata. Per ellu hè bisognu di colettore di l'acqua di acqua di manera naturali nantu à u ghjornu Ilin. Ùn avete micca bisognu di più, solu qualchi grosse. Pundu à u so spugliatoghju in a vostra stanza è dettu per goffette in ogni cantonu di u lettu. Quandu u restu di u licolu settleghjanu in u centru di u lettu è trè volte dette a trama di u ghjornu di Ilyin:

"Dicu dumane in questa chiance fresca è dolce per dà un omu chì facilitari à u mio pena di a solenza ".

U bastimentu cù l'acqua di pluia deve esse postu vicinu à u lettu è ùn tocanu senza chì u so liquid s'hè evaporatu. Ricurdativi chì qualsiasi rituali hè un misteru è ùn pò micca dì à qualcunu.