Cerimoniu di matrimoniu

I matrimonii nascenu in u IV seculu AD. Allora era a festa di a matrimoniu chì hà fattu u matrimoniu legale, questu, invece di l'amministrativu di u registru, u matrimoniu hè statu registratu in a chjesa. In seguitu, quantu sapemu, e cose anu cambiatu, è tuttu s'hè addivintatu versu l'altri viandante: solu l'uffiziu di registrazione pò legalizà u matrimoniu, è a zia in a chjesa hè solu un tributu à a tradizione. Ma sparti u fattu chì a chjesa ùn hè micca necessariu, l'inguernu di sughjurnà à spusà ùn anu diminutu.

E matrimoniu in parechji denominazioni

A cerimma di a matrimoniu hè uguale impurtante per i rapreżentanti di e diverse culturi è e religioni. Per esempiu, frà i Ghjudei, u matrimoniu serà legale (in termi di religione) solu s'ellu hè cunclusu trà i raprisentanti di una fede - Ghjudaismu. Cumu hè a ceremma di casu per i Ghjudei - prima di tuttu, deve esse nutatu chì a celebrazione dura per sette ghjorni.

U sàbatu, prima di a festa, u sposu averebbe ghjunghje à a sinagoga è riceve a benedizzione di a Toru. Allora accuminta a cerimonia, quandu a ghjovana puscia nantu à l'arghjintini di l'altri in i so dite. U rabbiu leghje sette benedizzioni, chì ci vole à esse ripetite dopu à un lunch durante a sema. Sta settimana hè festive.

I Musulmani anu u matrimoniu cum'è un cuntrattu trà e famigghi di u sposu è u sposu. Un sposu pò esposer à una zitella di una altra fede, ma una mòglia Musulmana ùn pò micca maritarè un groom micca un musulmanu. Per elli, l'esencia di a festa di a matrimoniu hè chì dopu à u nascita di i zitelli, necessariamente si facenu a fede di u so babbu (per quessa, devessu necessariu esse un musulmano). Se i figlioli adopten una fede diffesu, u so babbu ùn sò micca cunsideratu cum'è musulmane.

In l'Islam, u divorce è a poligamia sò permessi.

Festa cristiana

Per i Cristiani, a festa di a matrimoniu hè di grande impurtanza, perchè hè una di l'ordine di a iglesia più impurtante in a so vita. L'esencia di u rituali hè chì un maritu riceve una mòglia da a chjesa propria, perchè nunda pò esse divisu trà elli è nimu ma Diu.

A tola consiste di participazione, casali, guirlanda è moleben. Prima, u betroth è a casale sò stati separati, ma in u mondu mudernu, a chiesa paria avè fattu cuncessione.

A sposa devi esse in un vistitu di culori chjassi (bianchi, beige, rosa), è u sposu in un vestitu scuru. Se u vestitu hè tagliatu, a sposa devi aduprà un mantellu, se u vestitu senza maniche hè longu guanti, è a testa sarà cuparta cun un velu o un caprettu.

A presenza di tistimoni hè mandatu nantu à a festa di a matrimoniu. U so travagliu - per guardà e corona nantu à i capi di i novati in u cantu di u servitore di preghjudiziu.

In a prima parte di u ritu, u prete unitu à e mani di u ghjovanu è e benedite a so unione di quattru volte. Allora a sposa è u sposu sò dettu candileri bassi, chì deve esse brusgiate finu à a fine di u matrimoniu. Questi paroli candele sò stati manteni in casa, cum'è una maschera.

U preti presenta una coppula in u tèmpiu, induve e preghje sò leghje per u donu di l'amore eternu, a benedizzione di Diu, mandendu i zitelli, ecc. Allora u sacerdotu prununzia a frasa: "U servitore di Diu si trouve à u servitore di Diu", trè volte di creà u signu di a cruci prima nantu à a testa di u sposu, a ghjente perchè è mette in i dete di l'annu. U ghjovanu avere a cambià i so aneddu tri trate cum'è un segnu chì dapoi oghje sò inseparabbili.

Era un betrothal. Allora accumincia a matrimoniu cù quistione si u sposu è a sposa accunsentiscenu à casu, è ancu s'ellu ci hè nimu à quale una di a coppula avà prumesse promessi vincini matrimoniali.

Allora accumincia u moleben, a bèie di u vitellu dilettatu da a tazza, è i baci da l'icone - u Salvadore è a Mamma di Diu.

Avà sò u maritu è ​​a mòglia davanti à Diu.

Black wedding

Un casanu in black hè un ritu in magia negra, induve i putenzi di u spellate estendenu micca solu per quellu chì hè strittu, ma ancu à u sorcerer stessu. Questu, in fattu, a tola, però, senza u cuncessu di a secunna mità.

Un tali casu hè un putenza assai grande, i ligami di u matrimoniu sò stati in l'infernu, è u putere di l'azzione di a soru avarà dura per circa 10 anni. Cumpressemu: quellu chì face u ritu è ​​ellu diventa depende di u so paru, per quellu chì ùn hè micca manera novu.

A funzioni hè tenuta in u cimiteru cù u material biologicu di l'associu (capelli, ungi, pelle, sangue).