Artilleria Museum in San Petesburgo

Questu famosu di a capitale culturale di Russia hè situatu in Kronverke Petru è Paul Fortress è hè cunzidiratu unu di i più antichi di a cità. Inoltre, u museu d'artilleria di San Pietroburgo hè ancu unu di i più grandi musei militari in u mondu. In u so territoriu in 17 000 m & sup2 ci sò 850 000 exhibits.

Storia di u Museu di Artilleria in Porterburg

U principiu di a cullizzioni di a cullizzioni principali di u museu hè cascata in 1703, solu in l'annu di a fundazione di a cusidita Capital del Nord. À questu tempu in i forze di a fortizza u primu magazinu di armi rari hè diventendu à pocu tempu. Hè u principiu di una grande reune. Apruximu in u maghju, a furtizza hè stata dispostu, è da Augustu Petru hà urdinatu per custruisce un spaziu sensu induve una artiglieria puderà almacenà. À quellu tempu u nome di u museu era distintu - Zeichaus. Aos pouchly, a manifestazione crescita e in 1965 decidi di cambià u so nome à u Museo Storicu Militari.

Dopu questu, tutti i tesi novi anu aghjustatu pocu, a cullizzioni s'hè sviluppata. Oghje, trà l'exhibiti, pudete truvà una grande varietà d'armi di tutte l'età da i spati Slavici antichi à i scumbanti muderni moderni. Tuttu ciò chì hè in i muri di u museu, in una manera o altra hè cunnessu cù a storia militare di Russia.

Esposizione di u museu d'artilleria in San Pietroburgo

Inesessuali, solu l'esposizione interna hè statu prisintata à i visitadori, ma in u 2002 si dicidiu d'apre l'altru unu in u courtyard Kronverka. Quand'ellu ghjunghjite in l'edifiziu, quì sopra à u primu piattu per voi hè prisentatu a prima esposizione dedicata a tecnulugia missile russa.

In altri pranzi di u Museu di Artilleria in San Petruburgu, i visitori sò prisentati cun pannelli è e speciali di uniformi militari. I documenti dispunì a storia di a creazione è u sviluppu di e forze militari, hà registratu e sfruttati e i date più noti di a storia militare di u paese. In più di i documenti, pudete evaluà i pittura cù l'imaghjinucciate di sfrutta militari. Cumplementu l'atmosfera di u museu di l'incisioni, sculture di i capigliati più famose è e persone riali.

U più preziosu di tutti l'exhibiti di u Museu di Artilleria in San Petruburgu sò l'accessori persunali di l'Alessandru I, l'arma persunali di Bonaparte, Alessandro II. Ci sò ancu travaglii d'arti di l'affari militari: articuli cù incrustazioni di crystal e silver. Assicuratevi di attentu à u carru chì hè stata cuncessu di purtalla u bandiera, è altri esempi rari.

In quantu à l'exposizione esterni di u Museo di Artilleria è di a Culunicazzioni, okkupa circa à duie ettari è rappresente un complexu articulu è artisticu cumpletu cù l'edificu. Frà l'attese vi vede copie d'arme missiunari, parechji altri tipi di ingegienti di l'ingenieria, ci sò ancu mostra di l'equipaggiu cun munimentu nucleari.

In i mura di u museu d'artilleria in San Petesburgo, serà interessante di visità micca solu i pirsuni assuciati à u casu militari, ma ancu i citatini di u paese è i turisti. Da u tempu à u tempu, parechji discendenti è esezzioni sò tenuti quì. Spessu a ghjinirazioni ghjovira hè purtata quì nantu à u marcu di i programmi educativi. Hè nutate chì e scursioni sò oghji divertenti, ancu i più chjude visitate u museu cun bocca aperta à sente a storia di a guida.

Sè vo site di visità u museu di l' artilleria di San Pietroburgo , pudete fà un ghjornu, solu elli nuvembre è marti, è ancu l'ultimo ghjovi di ogni mese. Per visità esurtazioni esterni è internu, i biglietti sò cumprati separati.