U Castellu Hluboká nad Vltavou

Hè avemu v'invintu à visità a Repubblica Ceca , à dì a cità di Hluboka nad Vltavou, per vede unu di i castelli più belli in u mondu. Stu casteddu in a cità si trova à distanza di 140 chilometri da a capitale di a Repubblica Ceca, Praga. Stu casteddu ceccu è custruttu nantu à una roccia, à una altitudine di più di 80 metri sopra u Vltava. L'edificiu stessu è una parte di u so decoru interni hà surviviu à questu ghjornu, perchè stu locu attrae l'amatori di l'antichità di u mondu.

Infurmazioni ghjugna

A custruzione di stu casteddu era principiatu in u XIII sèculu. Inesessuà, a so cumpusizioni architettonica era gòtica, ma da quellu tempu u casteddu hà sappiutu cambià una lotta di l'anziani, è à tempu era statu riittestu sughjettu à cumpunimentu è di riimplandamentu. Da u mumentu di a so fundazioni u casteddu ancu hà sappiutu cambià u so nomu, perchè era chjamatu chjamatu u casteddu di Frauenberg. Duranti a so storia, u casteddu in Hluboká nad Vltavou hà ancu riisciutu di visità a prupietà di u monarchu, era Firdinannu I d'Habsburgu. Allora u casteddu hè statu sughjettu à a ristrutturazione più significativa. Cù a manu di u monarca, hà acquistatu un stile di u Rinascimentu. In a ricustruzzione di u casteddu Hluboka hà participatu assai eminenti architetti italiani di quelli tempi. Ma l'apparenza iniziali di sta struttura majestubile hè cunnisciuta da noi solu di scritti antichi, cum'è a so acquistanza prisentanu solu in u 17u seculu. À quellu tempu, u casteddu hè stata ripresu da a famiglia ricca di Schwarzenberg, cun ellu u casteddu torna in un mudellu di l'architettura neoghettica. In questu forma pudete vede oghje. Durante a Siconda Guerra Munniali (1945), stu casteddu fù stata rimbionu da u genulu da u guvernu cecciu, hè diventatu publicu prupietà. Oghje, i ghjirandulati da a cità di Hluboka nad Vltavou è assai e altre città sò mandati à ellu ogni ghjornu. Stu locu hè sempre digià vicinu à una visita, è avete veramenti!

Descrizzione di u casteddu

À l'intrata à u casteddu, a famiglia di armali di l'anziani propietate di stu magnificu castellu hè stata rimannata in l'ochji. Hè amparatu u muttu di u genus "Nunda à Ghjustì". Aghju vistu atraiscete 11 torelli di casteddu, u più altu di quale hà una altura di 60 metri. In l'internu di u casteddu sò stati culpiti un lussu senza prezzione in tutti i so 140 camere. Hè struitu chì i Schwarzenbergs anu avutu a ricchezza, a quantità chì rivalavanu ancu i bins di i tribunali reale. L'anziani pussibuli passavanu una fabulosa quantità, ancu cù i normi di l'oghje, per u sviluppu di una splutazioni famigliali. I muri di i chjusi di u casteddu sò imbeaghjeriati cù un arbre cù una tela elaborata, l'armatura cavallosa costosa hè stata di tutte u locu, vechje lampi scritti da i maestri eminenti di a pintura sò stati colpi. A strada, a cullizzioni di coline di cane hè cunsiderata cum'è a più grande in a Repubblica Ceca. Una atmosfera unica hè un gran numaru di trofei di caccia in forma di capi è corndi di animali. Una multitùdine di armeni antichi sò colpi à i mura. Sempre quì pudete vede una ricerca fabulosa di pratica è porcellana, chì, forsi, ùn sò micca ugualmente in bellezza. A maiò parte di i servizii surviglii sò datati à u seculu XVIII, ma ancu parechje mudieri chì anu più viejo. Dintru u castellu puderete amparà a vostra rifarenza in i speculare vera veneciana. In vista, pudemu vedere un stuccu magnificu moltu cù u douleur. Caleciva stu casteddu di una chjappelle grande, fatta da un bloque di granito giant. In u mumentu, u so pesu hè circa 25-26 tunnillati. Hè deve capisce chì a descrizzione ùn hè micca pussibile di trasmette a bellezza fantastica chì vi aspetta in i camere di stu casteddu.

Ci hè dui modi per arrivà à u castellu di Hluboká nad Vltavou. U primu hè un viaghju per caru da a cità di Ceske Budejovice, u sicondu hè un viaghju di l'autobus. A cità di Ceske Budejovice hè ancu ghjunghjenu in busu o in caru da a capitale, a cità di Praga , induve chjaru diretti da parechje capitali di u mondu.