Musei di Odessa

Musei in Odessa in generale sò unichi in tuttu. Ma chì altru, perchè hè una cità intimata bè cù a sucità isulana è u listessu umuri umanu prezzu è insubituibbili. Hè u museu di figuri di cera in Odessa hà un nome peculiar - "Museu di cera di a donna Uchi".

Hè quì, sicondu u famosu aforismu di nimu pocu famusu Mikhail Zhvanetsky, i ricordi brillanti sò cambiatu à sentimenti freschi. Quale hè di noi micca ricunnisciutu quale hà Ostap Bender è Sonka u Pèntu D'Oro? E ora ùn pudere micca solu ricurdà, ma ancu acquite acquainted personalmente. Li figuri di cera da a donna Uchi ùn avete micca terribili, ma assai dolce è charming, chì fai chì vulete basgià a so pranzu o l'abbrazzatu.

Hug l'statue hè improbabile di esse permessa, ma sarà pussibule spustà quantu chì vulete chì i souvenirs hà acquistatu in u museu, dopu à quale hè facilitu trasmettevi à i so parenti, a cu quella parte di u viaghju à Odessa ùn micca cascà.

A donna leggeraria, Utya, da a strada, era u primu chì hà cuncipitu per abrir un servizio in Odessa. Oghje, un cafe "À a donna di Ooty" hè apertu.

A più longa mi vede à u specchiu, u più chì capite - Darwin avia ragiuni! (M. Zhvanetsky)

Odessa. U Museo Archeologicu. Nostri ghjorni. 160 mila antichi esibiti. "U Fondu Monetariu" di Chersonesos hè vicinu à a rimbursatu da a morti morta di Kizik, l'oggetti di a vita di tutti i rè di l'anticu Egittu modestly dividanu u territoriu cù vessi grechi. E, sicuru, issi sughjetti sò tistimoni muti di a furmazione di l'umanità in u piriu da l'apparizione di l'Homo à a finali è irrevocciliu a so formazione comu Sapiens.

In literature cum'è in sessu - tutti i più interessanti trà i paroli. (M. Zhvanetsky)

Odessa esistia in duie realità paralleli - una reale, a secunna - littararia. Ùn per nunda chì in questa cità hè struitu un museu literariu tutale, cumposta di 20 camere. Ogni stanza hè dedicata à un certu periodu storicu. Ci hè, per esempiu, u Hall Pushkin - dopu à tuttu, in Odessa, u grand poeta hà passatu 13 mesi in esiliu (tutti avianu un ligame tali!). L'orgogliu di u museu è a cità sò i palazzi di a scola littiraria Odessa. Frà l'altri nomi sò scrittori chì criau un mondu assolellatu è ottimistu (altru d'Odessa d'esse espertu è ùn ne avete micca) - Olesha, Kataev.

Un artistu bè chì vi vede una bellezza, un genius - ella vi aspetta. (M. Zhvanetsky)

Questu hè impussibile di ùn nutà chì in Odessa ùn amarà micca solu a creatività letteraria.

U museu di l'Arte Moderno è u Museu Roerich in Odessa sò stati valutati cum'è u patrimoniu littarariu. In a casa-museu di Roerich parechji svegliu, esibizioni, presentazioni di libru. Ci hè cinque palazzi, ognuna cù a so propria esattazione tematica.

Scursione storica nantu à a vita di a Tercera Dimensione di Odessa prupone per passà u Museu d'Arte Moderna. Questu hè un mondu separatu in quale Odessa diventa da a vita artistica, pocu cunnisciutu da a maiò parte di l'abitanti di Russia.

Forsi u megghiu finale di a storia annantu à sta cità gloriosa serà una altra cita di u classicu di l'umuri: "Pudete oltre à Odessa, pudete falà per sempre. Ma pudete micca micca tornatu à sta cità ".