Visatu in Georgia per i Russi

Ùn importa micca sè ùn viaghjanu in vacanze o vi prughjettanu un viaghju di cummerciale à Georgia è vulemu sapè se i Russi necessitanu una visa per viaghjà à stu paese. U fattu hè chì oghje ùn hai micca bisognu di dumandà a visa per visità Georgia com'è u citadinu di Russia si entra in u paese per un periudu di 90 ghjorni. È in tuttu stu tempu, hè assai pussibile avè avutu u tempu di godiri visiti in Georgia , a so culinata di luxe è u mare cálido.

Tali visa politica di Georgia ùn pò micca po capisce micca, è l'statu stessu hè assai benefiċjali per u sviluppu di l'affari turistici. In più di i Russi, i Georgiani in u reginamentu di visa senza missali di ucraina, Bielorussia, Moldavia, Uzbekistan, Armenia, Kirgizistan, Tadjikistan e Azerbaïdjan, è u terminu di viaghju per elli ùn hè più limitatu à 90 ghjorni. U citadini di a Unione Europea per un tali viaghju ùn necessanu micca ancu un passaportu: puderanu visità Georgia, avendu cun elli un cartellu d 'identità. Ma l'abitanti di a maiò parte di l'altri stati di l'Europa è di u mondu pò stallà senza visa nantu à u territoriu di u paese ind'u 360 di ghjorni.

Allora, rimesse à a pulitica di visa di Georgia in relazione à u statu russu è cunfirmate i so funziunalità in più detail.

A visa per viaghjà à Georgia

Comu fu dichjottu prima, ottene una visa per i viaghju di Russa à Georgia ùn hè micca necessariu. Tutti i "diffikuliti" burocrati sò solu in u fattu chì in u cunfini serete bisognu di spiegà u vostru passaportu è pagà una tarifa standard (circa $ 30). In ogni casu, ci sò unepoche di altre cundizione chì deve esse cunnisciutu.

  1. A più impurtante cosa di ricurdari quannu entra à Georgia hè u pianu massimu di sughjornu in u paese senza visa. Comu fu dichjaratu supra, hè di 90 ghjorni. In u cunfini, i dutturi sempre puntanu à u stampellu in i vostri documenti a data di ingressu à u passaportu. Ma à u listessu tempu stu termini pò esse sempre stati cun contactu à l'Agenzia di Registru Civile Locale. Cci avete bisognu à cumpagnà una forma è pagà a tarifa currispundenti.
  2. Sè stete in u paese per più di 30 ghjorni da u tempu di l'entrata, ùn ci hè bisognu di ufficializà l'estensione di a vostra sughjettu - vi basta à pagà una penalità quandu surtite u paese. Se supere u limitu di u 3 mette dopu, in più di a pena, ùn hè statu denunitatu l'ingressu à u paese durante l'annu dopu. È se u restu duratu solu 10 ghjorni per più di l'90 ghjornu regulate, ùn hè micca liberatu ancu una fine minimu.
  3. Grazie à u règimale di visa, ùn hè nunda più faciule ch'è viaghjà à Georgia per una vacanze a famiglia cù i zitelli. Per i citadini minuri di Russia per visità stu paese hè abbastanza per avè un passaportu o à esse ingressu in u passaportu di unu di i genitori.
  4. Prussicamenti l'ùltimu obstaculu per visità u Georgia hè l'ingressu à stu paese da u territoriu di l'Ossezia o l'Abkhazia. U stessu pò esse dichjaratu di viaghjà à Georgia dopu avè visitatu e repose. I servizii di u cunfini ùn ci lasciaranu micca passaporti di una nota annantu à una visita recente à queste paese, è in u pitbellu każu - truvà u vostru tentativu di accede in Georgia ilegal. L'unica solu per questa problema hè di visità prima Georgia, è dopu Abkhazia è Ossetia. A raghjone di sta prublema ghjacente in a cunfrontazione russa-georgiana, cum'è l'autori georgiani cunziddiranu i territorii di sti repubblichi comu illegali occupati da Russi.
  5. Inoltre, i cittadini russi anu a pussibilità di creta a Georgia in transitu, si sò mandati à un altru paese (solu per i dui citatici in u paragraidu previ). In casu di registrazione di transitu, hè pussibile di stà in u territoriu georgianu micca più di 72 ore.