Charande - una cità ghastu abbandunata

Quandu una cità influente è ricca, situata nantu à a sponda di u Lavu Vozhe, oghji finisciu cariu in decadenza. A cità ghastu abbandunata Charande okkupa un postu chì parechji seculi fighjani parenti assai beneficiali. Una strada di cuncorsu passò per a cità, è questu servitore à Charande hà diventatu in un centru influente di a pruvincia. Quandu a cità era attribuita à Dmitry Godunov nel, da u so ordine, ancu una grande Gostiny Dvor hè stata fatta. A furmazione da un settidu chjamatu, chì era citatitu in u seculu XIII, à una cità di stazione passata passesi lentamenti.

Storia di a cità

U statu di a cità Charonda era in u 1708. À quellu tempu in u paese hà vicinu à 11 mila persone. In questu anni, Charande hà appartinutu à a pruvincia di l'Arcànghjanu, è e so autorità avianu u dirittu di autogvernamentu di a cità.

In ogni casu, l'estatutu di a cità Charande ùn era mantinutu per longu. U percorsu di a cummerciu tramandava u stabilimentu cuminciatu à esse utilizatu menu è menu. In u distrittu, parevanu novi viaghji di trasportu bè. E digià in 1775 Charande torna à diventà un paese è hè divintatu parti di u distrittu di Belozersky.

Cu l'avventu di u putere sovièticu, a situazione ùn hà micca cambiatu è a cità cuntinuau a perdiri. U spiaggiu è u beddu paesi era praticamente, ma spiccatu in ruppu. L'antichi case di legnu ùn anu micca rinuvatu, a Chiesa di San Giovannino di Charande in u 1828, custruìu cìantu anni dopu, era quasi distruttu. U mulinu à u lavu Vozha hè statu gradualmentu disintigratu. E ancu duranti l'alba di l'Unioni Suvietica, a strada hè mai fatta à u paese di Charande in a regione Vologda. I paesi ristanti cuntinuavanu cuntinuatu a so vita in u paese assai prubabilmente per l'abitudine. Nuvelli inquilanti ùn avianu micca. Cusì, una volta una cità dilettiva è interessante, diventò in una "ìsula dishabitata", in una cità ghisa, esforta da u mondu esternu.

Charonda oghje

Sembe ch'ellu ùn mai Charande ùn saria micca pudè ritene u so statu struitu, è, forsi, hè. Solo in u 1999 un ghjovanu chjamatu Alexei Peskov filmò un documentale per a cità di ghjesu Charande. In u film, hà riflettatu a realtà di u paese è amparate à chì statali hè questu a cità impurtante. I caratteri principale di a stampa anu fattu da parechji tempurani lucali, chì anu capace à spiegà infurmati cù e cose infurmati about Charande. È lascià i residenti lucale in u 2007 in u paesi ùn hà solu 8 persone, ma cerca di romantica è di turisti d'aventura avemu visitatu di Charande ind'e spessu.