Krasnoyarsk Sea - recreazione per i salvaje

Parechji di i nostri cumpagnie volenu viaghjà in Turchia , Tailanda , Egittu. Rest à l'esteru hè cunsideratu prestigiu, ma ùn scurdate chì un viaghju per salvatichi à qualchissia di i marini o laghi russi ùn hè micca menu interessanti è fascinante. Fighjà cum'è un esempiu reposu nantu à a costa di u Mari di Krasnoyarsk.

Induve hè u mari di Krasnoyarsk?

U reservatu fa riferimentu à l'artificià, anche di più - hè unu di u più grande di u mondu, creatu da e mani di l'omu. In fattu, u mari di Krasnoyarsk hè un reservatu creatu in u 1967-1970 durante a custruzzione di una centru di energia idroeléctrica in u fiumu Yenisei.

Questu u mari artificiu hè situatu trà a stazione di energia di l'energia hidroelèctrica di Krasnoyarsk è u stabilimentu Mokhovo a Khakassia, chì hè in a cunfluenza di i fiumi Abakan è Yenisei. A durata di u reservatu hè di circa 388 km, è l'anch'elli in certi lochi righjunhe 15 km.

Perchè hè cusì popularu in questu spaziu per restitu com'è savage? U fattu hè chì u settore maiò più vicinu è si trova 150 km da u Mari di Krasnoyarsk, è per quessa sempre ci hè un silenziu è tranquillità, micca peculiar à l'assezzione populariche. Sò quelli chì sò attrati da un reste affundatu da u cumbugliu è l'affullanza di megacighji vènunu quì. Cunsigliu hè l'uppurtunità di utilizà u trasportu di l'acqua, è ancu di i boni piazzi per a pesca. È ùn scurdate micca di i paisaghji pittoresca di u reservoir è i so l'albitori - ùn trova micca belli bellezza nant'àutru!

Dove sughjurnà in u Krasnoyarsk Sea savage?

Opposite a baia di Bryusinsky ci hè un locu chjamatu "Glade", chì ghjè propiu a natura propria per u restu per i salvaje. Ùn ci n'hè mancu comodità, cafes e altre attributi di ricrezione "civilizzata". Ma nantu à u "Glade" pudete aduprà a tavula è i banche, furnise cù un locu per un focu o barbecue, acquistanu cunchi, legne, bevande è ancu i platti per u usu. Questa opzione hè adattata per quelli chì aspittàvanu scelte per i salvaje in u Mari di Krasnoyarsk, ma ùn hà micca u disiu o l'oppurtunità di purtari assai cose cun elli. U locu più impurtante hè Primorsk è i so ambienti. Ci sò parcheghju per i veiculi, è ancu un viaghju in barca à Ogura, Daursky, Shahobaiha, etc., induve ci sò centri di recreazioni è posti per u restu salvatariu in u Mari di Krasnoyarsk.

Una opción interessanti hè un viaghju à i golfi di Sisim, Tochilny, Volchikha. À i banche di u reservoir ci sò petite lodging caccia, chì sò spessu vacanti, è quì pudete pacà per un riposu in tuttu liberu. Hè in baia chì hè megliu per restà à i zitelli, perchè l'acqua si mette megliu è pudete sceglie un postu cù una spiaggia (pianta) chì hè sopra ghiacciata (ancu s'ellu ci sò assai custieri).

U Golfu di Shumikha è Shahobaiha offre, in più di restu simplici per l'acqua, ancu qualchì divertimentu - scubadiu, viaghju nantu à catamarani, barche è ancu cavalli. In u golfu di Derbin, l'urighjani à un paese sfondate sò urganizzati, induve in u prucessu di pesca si pò pezza utensili di cucina è altre "trophie" da a prufessione di l'acqua.

Izhul Bay hè un locu desertu chì, in più di a pesca tradizionale è a natazioni, pudete passà à traversu u boscu chì viaghja vicinu à e costi di u mari, coglie i fungi è e boli, chì sò numerosi quì. L'accessu à u parking hè fatta nantu à e strade di campagni - ùn hè micca assai piacevule, ma vi guarantisci a mancanza di molti affullati di vittimi.

U spaziu di scrittura "Sosnyachok" vi ncontra più di ellu chì hà visitatu. I paisaghji incantevuli è i sull'unspenze sò vindutu per vene da questa parte di Russia. Cumu per questu questu postu meraviglie à u Mari di Krasnoyarsk, qualsiasi residente lucali vi diciarà: avete bisognu à crucià un ferries in Novoselovo, perchè ùn sò micca ponti nantu à u reservoir.