Vede di Saransk

Finu à pocu tempu, Saransk ùn pudia faintà di folla di turisti. Ci hè vintu fannoni di u travagliu di l'ertu scagliu, fanatori di rutevuli turisticu è di fannii di sportivi cammelli. Ma dopu chì a capitale di Mordovia addivintò candidatu per parechji partiti di Cupu di football, a situazione si cambiò.

Oghje in Saransk si valerà un viaghju.

Templi di Saransk

I tempii antichi è e chiese di Saransk sò spargugati in tutta a cità. Tutti sò distinti da una cundizione excelente - sò assai cunservati chì a maiò parte elle pare micca nova.

A Chiesa di San Giovanni u Teologu è u tempiu di Fedor Ushakov in Saransk sò i più antichi è più populari di i turisti. U primu di elle fù custruitu in u 1693, è u sicondu hè cusì grande è bella chì serve com un veramente decoratore annantu à u quatratu principalu, ma a cità sana.

U icona di Kazan di a mamma di a nostra Signora in Kovalenko Street hè stata aperta à pocu tempu - in 2011, ma hà digià acquistatu una grande pupate entre i civili è in i visitori di a cità.

U monastru Sanaksar, situatu à i banche di u Moksha, hè stata fundata in u 17u seculu.

A mezquita Aal-Mansour, custruita in cunfurmità cù u prughjettu di un architettu lucale, hè dinò.

A capella di mattina d'Alexander Nevsky, situata nantu à a Vittoria Square, hè ancu aperta à pocu tempu, ma hè diventata una parte indispensabile di e più rotte turistiche in Saransk.

A voir à Saransk

Tutti i posti più impurtanti di a cità sò intrattenuti in a so parti cintrali. Quì vi pudete vede u Parcu di Cultura è Resto (cun ​​un calendariu vivante è una fonti flottante), u Museu di Combat è Labor, u Museo di Mordovia di Lore Locale chjamatu Voronin, u Museu di Cultura Folk Mordoviana, u munumentu à Pushkin.

Nisun visita à a capitale di Mordovia hè cumpleta senza visitare u museu Erzi - in Saransk hè una visa realità. A più grande collezione di e so òpere ùn lasciarà micca indiferente, è pudete discutiri à Saransk cù qualchissia - micca solu u nomu di Stepan Dmitrievich Nefedov-Erzya, ma a so vita hè cunnisciuta in a cità, pare, senza escezione.

Unu di i monumenti più inormi di Saransk hè un monumentu à u plumber. Ùn avete micca u mumentu di ricusalli u vostru album cù una photo cù un monumentu originale.

Inoltre, a capitale di Mordovia hè u mondu monumentu in Russia à Emelian Pugachev, Patriarch Nikon è ancu un munumentu à a famiglia.

A maiò parte di e novi edifizii in Saransk sò assai uriginali. Qualchissia hè piaceratu cù questu, è à quelli parechji esperimenti parvenu stupidu è impurtanti. In ogni casu, tutti i fannii di e custruzzioni in Svenska sò in Saransk per andà per un passaghju. L'òpera ripertazione è u teatru di ballet invariabilamenti attrae l'attenzione di i turisti.

U Teatro Teatru Naziunale, decoratu cù l'usu d'elementi etichi, ùn dispensa cù i visitori. Ancu s'è ùn avete da assistisce à i rendimenti, vi vede questi custrui pirsichi.

Identificà u nome di i strati in Saransk simpliciamente - tutti i signaghji sò firmati in trè lingue (russa è dui mesiordo).

A peculiarità di Saransk hè una attitudina peculiarea à i servizii pubblici - prima di 10 am, senza cafe, ristorante o eatery ùn hè micca travagliatu. Allora puderà esse à dispunibule nantu à e disposti à a sera, o sopra finu à quasi nuvellu.

Leaving Saransk. Ùn bisognu di cumprà un souvenirs è rigali à l'amici - per esempiu, corsi di bastardi o bastilla calzature, bordati, dolce di fàvule lucale, u latte cunghjistu in i tubi "cônicos", è si pruvate, pudete truvà un mini-copie di legno di l'sculture d'Erzi.