Aiutu cù u travagliu per una visa

Quandu viaghja fora, hè necessariu di cura di u pianu completo di documenti chì permettenu di appiecà à u cunsulatu. Unu di i ducumenti più impurtanti in sta lista hè un certificatu da u locu di travagliu nantu à l'ingudu per acquistà una visa Schengen . Parir, chì puderia esse faciule? In ogni casu, in pràtica resulta chì a maiò i turchi ùn cunniscenu micca cumu questu documentu vi pare.

Forme è cuntenutu

In l'agenza di viaghju, induve esse dumandate una visa, avete devene qualcunu d'aiutu necessariu per a so registrazione, è ciò chì deve indicà. Un documentu standard hè publicatu nantu à u papperu di l'istituzione induve u turista travaglia. Spicificava i dati di l'impiegatori, questu hè u nome, indirizzu legale, è cuntatti per a cumunicazione (numinariu di telefunu, e-mail o web, fax, etc.). Per salvà di e quistioni innecessarii è di e chjave, hè megliu esse specificatu in l'aiutu ùn solu u numaru di u telefunu di u salottu, ma dinò un cuntattu per a cumunicazione direttamente cù u dipartimentu di u persunale.

Cumu cù qualsìasi altru documentu, u cuntrattu di u rendimentu devi avè un numeru saliale inseritutu in un diesiche speciale à l'intrapriża, è dinò a data d'emissione. Sì una manca di sti dettalji nantu à a forma, u certificatu pesa u so significatu juridicu. U ducumentu furtifichemente u pusiziu di l'impiigatu à u mumentu di u prublema di u certificatu, u piriudu di u so travagliu à l'impresa. Inoltre, hè ancu necessariu di richete chì durante u viaghju in esterno, a pusizione specificata in u documentu hè necessariu per esse rimettutu per l'impiigatu. In certi cunsulati, per esempiu, in alimanu, sò obligatori d'indireme in u certificatu ancu u fattu di cuncede una licenza legale per u piriudu di u viaghju, è di a data chì diventerà u primu ghjornu di u ghjornu dopu à vultà in u paese.

L'elementu mandatu in u certificatu per issuà una visa hè a quantità di u pagu mensu mediu. À a dumanda di parechji consulati, u documentu deve esse indicatu ancu l'ammontu di salari per i sei mesi precedente. À u listessu tempu, a cunversione di munita da u naziunale à l'euro ùn hè micca necessariu.

U certificatu deve esse certificatu da u segnu è a signature di u capu, è ancu, se ne necessariu, da u chief accountant. Nun troppu serà una inscription in u documentu nantu à u nome di l'istituzione per quale un certificatu hè issuatu, questu, u cunsulatu. A frasa "à u locu di a dumanda" hè una alternativa.

E cumu si deve ghjundevuleci indipindenti, perchè ùn ponu micca acquistà un certificatu di visa per elli indipendenti. Per fà questu, avete bisognu di cuntattate cù l'autorità fisica, quale hà issuatu un certificatu, chì cumprendi informazioni nantu à l'ingudu è u registru di l'empirite entrepreneursu.

Tutta l'infurmazione hè generale. Per evitari e malindevuli è visiti supplementi à u cunsulatu, hè megliu acquistà cun u cartulare di u certificatu per acquistà una visa, chì hè mandatu pubblicatu nantu à l'armata di informazioni di l'istituzione.

Peritu di validità

A validità di u certificatu per a visa hè limitata. Da l'emissione di questu documentu à a ripertazione di una visa ùn deve più di 30 ghjorni. U certificatu hè megliu preparatu cumparatu cù u statu bancariu da u cuntestu correnti, chì hè ancu inclusu in a lista obbligatoria di documenti chì hè necessariu per ottene una visa Schengen.

In cunclusioni, devi nutà chì i consolati di parechji paesi pò prupone diverse esigenzi di l'infurmazioni chì deve esse indicati à u rapportu di ucome, per quessa, hè megliu per riceve cunsiglii adattati in u modu telefunu. Questu vi risparmià di avè avè visita à u cunsulatu.