U capu di Sri Lanka voli mette l'urganizatori di u show Enrique Iglesias

Enrique Iglesias, inconscientemente, hà pruvucatu un scandalu pùblicu in Sri Lanka. Organizzatori di u cuncerta di u cantante in questu paese, chì era tenutu da parte di a so tour dinò «Amore è sessu», ammanciassi à pettine cù i fossi poisonous di pattini. Questa proposta hè stata fatta da u capu di Statu Maytripal Syerisen.

U cumpurtamentu sculasticu

A Cuncerta Enrique Iglesias facia stata in u stagnu di Sri Lanka Colombo in u stadiu per rugby u 20 di dicembre è hè stata grande successu. L'admiraturi di l'stella era tantu piaciatu cù l'arrivata di l'idolu chì si scurdanu di a vergogna è di e regule di decencia, u presidente hà dettu.

E donne in l'euforia ughjettivu i so mutanni è ghjuchjaru Iglasiani bras, è sopratuttu à agile scatinate nantu à u palcuscenu è l'abbicinò.

Inoltre, Sirensen era ingannatu da u prezzu di u prezzu di u celu di i biglietti, u costu di quale hà cambiatu i $ 350.

Leghje ancu

Severu punizioni

Comu spiega da u capu di Sri Lanka, stu cumpurtamentu contru à a moralità è a cultura di u paese. À u listessu tempu, u capu di statu crede chì u pezzu generale in u Medievu si pò esse adupratu solu cù u rispettu à l'urganizatori di u spettaculu. Sò questi, è micca e donne, chì, sicuru, sò ancu culpati, digna di stumblerati cù pattini, Syarisena insistia.

Iglesias è u so squadra ùn anu micca avutu cuncintatu nantu à i pretendanti rivettuti da u presidente di Sri Lanka.