Kendall Jenner hà introdutu una nova coleta di sacchetti, cù a so mani i cuccioli cute

Unu di i mudelli più boni pagati di Hollywood, 22 anni Kendall Jenner cuntinueghja a ricunniscenza pè a cooperazione di diversi brandi di moda. Oghji fù cunnisciutu chì a ragazza firmò un cuntrattu cù a casa di moda italiana Tod, chì si spicializeghja in a pruduzzioni di scarpi, sacchetti è accessori.

Kendall Jenner per a marca Tod

Photoshoot with funny puppies

A marca di Tod ha deciditu chì era pussibule attraientà i clienti à i so novi prudutti ùn solu cù l'aiutu di mudelli eleganti è belli, perchè per una sedia di photo di publicità, hà invitatu à Jenner è u famusu ballerariu Roberto Bolle, ma ancu cù a participazione à u filmaru di cute animals. Allora, in front of the photographer Kendall appareva in bè vistutu è di scarpi, pussidendu fogghi calzini in i so mani. A risidenza di a photo torni esse cusì dolce è toccu, chì i fanatori di Jenner hà avutu tempu d'apprizzà a so, avè scrittu assai revisioni positivi nantu à Internet.

Eccu alcuni qualchì cumenti puderà truvà nantu à e riti suciali: "E quilli belli ritratti. Kendall è i ghjacari sò solu superb. Vogliu cuntinuà à fighjà annantu à elli! "," Una idea immubellativa di publicità. I fotugrafii venenu esse assai pusitivi è belli "," Hè piacevule à vede à sti ritratti. Sapere è accessori sò perfetti cun questu serve. Aviu vulia dumandassi quelli steglchi! ", Etc.

Kendall hà travagliatu cù Tod's Fashion House

Doppu chì a sessione di photo era finita, u capu di a marca hà dicisu di indirizzu à a stampa, chì hà dettu nantu à a nova coleta primavera-estiu di Tod's:

"Bellezza è radiance Kendall Jenner, cù u talentu è u charisma di Roberto Bolle, personificà a nostra retazioni. Tod's - hè una veru bellezza italiana, in quale sophistication, un charm unicu è un spirituu di vita positivu sò perfettamenti coexist. "
Kendall Jenner è Roberto Bolle
Leghje ancu

Kendall hà avutu tempu per "illuminà" è à u podju

Parechji fanatichi chì seguenu a vita di u famosu Jenner, si dumandani cumu a ghjovana ghjucassi per esse in ogni locu. Cusì, per esempiu, u ghjornu prima d'aiutà Kendall hà riturnatu a catapura, introducennu la creazione di a marca Dsquared2 in a Milan Week di Moda. In l'imaghjera chì Jenner hà rippresentutu à questu avvenimentu, ùn pareva aghjustatu più cà a publicità di Tod's Fashion House. Nantu à u podju Kendall nascì in un sarafanu culori longu, in cima di u quale hà ghjittatu un mantellu di fur furore tridimensionale da pezza naturali cù un capu enormu.

Kendall Jenner à a Semana di Moda in Milano