"Too big breasts" Wisma donna fù a causa di u scandalu ... in l'ONU

Notte astuzeva: u novu mandato di l'ONU era un carissimu figghiu - una donna miraculu. Sona sturiati, ùn hè micca? Ma i più interessanti ghjente in fronte: a petizioni contru u appuntamentu di u caratteru, ghjucatu da u Gal Gadott israelicu, hà datu more than 7000 signatures!

U publicu era ingannatu da una strana straniera di "donna" per u postu di l'enviatu in Nine. I membri di l'ONU chì iniziu a petizioni avianu preferitu esse micca scunnisciuti, chì apparentemente teme perdienti u so travagliu. Hè dumannatu u capu di l'urganizazione Ban Ki-moon per rivisione a decisione.

Literatu in i primi òmini dopu aduprà una petizioni nantu à u Web, hà scrittu 600 signatura, è à u tempu di scrivite u materiale, sottu u appellu à u Surdatu Guy Luna, ci era digià 7020 persone sottoskritti.

Una donna bianca cun figura femina massa

Sicondu l'autori di a petizioni, l'imaghjini di a Wonder Woman hè inesegativamente obsolet. Hè pussibule ch'elli avianu 75 anni fà simbulizà una donna indipendenti, forte, feminista, capaci di stà si affetta per ella. Ma à u mumentu sta bellezza bianchiana, cù i taglioli maiori, i pedi longhi è una figura sproporzjonata, vistutu di u vestitu striscia d'obscinu è stivali, ùn ponu più un simbulu di a lotta per i diritti di e donne è donne.

Leghje ancu

Inoltre, u documentu hà dettu chì u numinamentu di un postu seriu è rispunsevuli di un caratteru fictiticu cunsenta a a società u signalu sbagliatu. Ci hè chì l'ONU ùn pudia truvà una donna "vivente" chì puderia fà questu impurtante u onorevoli. Chì u Signore Ban Ki-moon pensanu à quessa è l'artistu di u rolu di Wonder Woman, Gal Gadot, hè ancu ignoratu.