Annulla annu Vacanze Emilia Clark hà cullatu nantu

Chiddu chì Amelia Clarke ùn pò micca amore, hè per u sensu di l'umuri è l'abilità di scaccià i so cumpagni. Ghjudicate da l'aghjurnamentu nantu à a so pagina in Instagram, l'attrìglia britannica era furzata a fine cù i vacanze di Natale è vai à i duminii di ghjornu.

A zitella hà sottumessu à u so cuntu un video cunettudu cun una signature sarcastic. Appena, era fattu in u so propiu traileru in u primu ghjornu di ghjennaghju di ghjennaghju.

A zitella si stende, urganizendu per esse risultati rapidamente di l'attitudini seduziva è di splendida edifizie è per cumincià à travaglià nantu à u rolu di unu di i caratteristi principale di a serie "U ghjocu di tronu", Deyeneris the Buried. U prublema hè chì a zitella ùn vole micca di passà à u settore à tuttu, ma ella hè sempre pronta per cuntinuà u partitu:

"Prisentaghju, Emily, scurdate di u popu festiu è posughjulu a vostra parrucca in a testa prima!

Video publicatu da @emilia_clarke

Partiti interessanti per i fannii di u "Game of Thrones"

A prigione anu avutu infurmazione chì u sparizioni di a 7 sta graduazione di a serie postponé, o più bien, da u schedariu. U fattu hè chì a trama di a film nantu à a schermu di l'audienzia era di literalmente frustazione di stu invierno nevicata.

Leghje ancu

E tali stampa precisa cuncettazioni climatichi spiciali. Per ùn crià un sègalu artificiàmente, i pruduttori decidenu cambià u principiu di u travagliu nantu à a film. A causa di questu, annunziatu in l'aprili 2017, l'estremu di una nova seria di versioni di scrittura di a nova di George Martin, hè postposta à l'estiu.