Chì si parla un paradisu?

Parlendu di ciò chì aspetta una persona dopu a morte, pudete sente cumunitatei differenti. In diverse religioni hè indicatu chì ci hè u celu è l'infernu, induve l'anima si ricuperate, sughjendu u corpu. Parechji sò interessate in ciò chì pare cusì un veru paradisu, postu chì nimu hà mai capu per esse ghjustizia è vultà dopu à a morte. Ci hè una gran numalità d'opzioni per a descrizzione, sicondu a cultura di un populu particulari, da e tradizione è di i costi. U vantage principali di u paradisu hè l'oppurtunità di esse più vicinu à Diu è per riceve una benedizzione da ellu.

Chì si parla un paradisu?

Tutte e diverse varianti chì qualificanu u locu benedettu unisce ciò ch'ella esisti una persona pò esse inestimabilita in a vita di l'annuncia: l'armunia, a pazità di mente, a pace, a felicità, a libertà, ecc. A maiò parte di spessu, diverse fonti, cumpresa a Bibbia, sò deskritti per i ghjusti per un ghjardinu di eternu paradisu - Eden. In questu locu ùn sò micca malatie, prublemi è disgrazii.

In l'Islam ci sò ancu idee chì in u territoriu di u paradisu sò e tineddi di petri, è circundati da mure di oru è argentu purti. In a description hè una indicazione chì ci anu rive di u meli è u latti chì si flowanu. Per arrivà, l'anima femina hè diventa un hurium, è l'omi pò rializà i so desiderate di chic virgins.

In certe religione hè un indicazione chì u paradisu hè multiplicu è ci sò certe alte in ogni loce. U numaru di nivirsi culleghja 100 è per passà da u livellu à u livellu, deve passà 100 anni. A bellezza di Paradisu è accussì maravigghiusu chì una sola persona in a terra pò imagine u so veru apparenza.

U Paradisu ùn avete micca coordeniesi definiti, ùn sò micca cuncetti tali l'ispaziu è u tempu. Parechje chì sapete chì ellu hè in u celu, ma di vultà, in ogni modu cunnisciutu, ùn hè micca pussibule. In certi fonti ci hè una discurbia more detailed description. Per esempiu, in paradisu hè sempre un clima bonu è còmico per una persona. Invece di u sole, ci hè un "rimborsu divinu", ma ùn ci hè nudda à tuttu. In paradisu ùn sò micca cuncetti tempuritori, ogni anime ci hè sempre ghjovanu è felice.

Paradisu in Pittura

Bastamente, ùn sò micca assai fotografici cù u locu santu, ma certi cane favurizeghjanu a representazione di questu o questu era. In imaghjini di u 17u seculu, u paradisu hè illustratu com'è postu, cù parechje animale chì cammendu animali è i pani. A ghjente in una tale natura sentenu più armonii.

L'artistu lituanu Ciurlionis ponu un paradisu astratu, cum'è una scala chì entra in u celu. Ogni impurtante in u quadru di questu artista sò i angeli, chì, in u so avete, sò i principali abitanti di Eden. I pitture più cuntruversi sò i travagli di l'artista Italian Giovanni di Paolo. I so quadri sò eserciti cun un slant eroticu da a pusizione di i piacè carnale, chì in fattu hè una manifestazione di u peccatu .

Cume un paradisu in literatura?

Discrizzioni simili si ponu truvà in parechji generi. In l'epici è i leggende di quasi tutti i populi ci sò ricordi di paradisu. A scrittura più apprezzata è detallada detalla in "A Divina Cummissariu" di D. Alighieri. Ci hè infurmazione chì u paradisu hè quarchi cosa cum'è un mudellu u spaziu.

Altre idee nantu à u paradisu

In u cattolicu, l'oltrittu hè cunsideratu cum'è una unioni sia cù Cristu, chì vi permette di ottene una felicità incredibile. Ùn ci hè micca scritte specifiche è dittuli, postu chì, secondu l'aderenti di sta tiurìa, ùn ci hè nunda in questu.

L'idea hè assai populari, induve paradisu hè un trampulonu definitu in modu di ottene ciò chì mancava a vita, per esse rializà u gustu estimatu. Per esempiu, i poviri, saranu ricchi è u paci - sanu, etc.

Ogni cumune di i teori prisentatu hà drittu à esse, finu à quandu ùn ci hè nisuna pruvucatoria.