Diu di i Slaves Svarog

Svarog hè u diu celu di i slaves, chì era a prima incarnazioni di a famiglia. In certi fonti, hè cunsideratu u Diu supreme di i slaves orientali. Sicondu una di e leggende, era Svarog chì ghjunghje l'Alatyr à l'oceanu, chì hà purtatu à a furmazione di sushi, è dopu à l'impattu di u marteddu di u ferru, i primi dei era natu da sparks. Sembra un omu anciano cun u capu grisgiu. Cammina à u celu di l'invernu severu.

Quale hè u Diu di u celu Svarog?

I slaves, cunzidenu ch'ellu era u difensore è mentor, era statu chjamatu, in tempi difficiuli, per aiuterà. Svarog hè un ferru, ma ùn deve esse paragunatu cù u grecu di Ghjuda di Hefesto, perchè a so attitudini à u focu hè tutte di manera diversa. Svarog hà u putere à cummandu vita è cambia i currenti. Era ancu cunsideratu simbulu di travagliu, chì hà insignatu à l'altri chì solu grazie à travaglià unu ponu scrive bona risultati. Honored in Russia antica, u Diu di Diu Svarog per u fattu chì ellu curava di e persone. Li dete u sole è u focu, nantu à quale era pussibule di coccu u manciari è mantene calde. Hà ancu ghjittatu u mandolinu da u celu per pruteggià di i nemichi è un pappagallo per fà una zucca sagrada. A gente fugliada per un aratu, u pesu di quale hà cunsideratu 40 culori. Grazie à questu, e persone puderanu cultivà a terra, chì hè per quessa hè statu sempri cunsideratu u Diu di l'agricultura. Hè bisognu di ricurdà un altru scopu di u Diu Slavicu Svarog - hà insignatu à pirsuni à preparà a latte da u curddu è u furmagliu, è ancu per processà u cobre è u ferru. Ci hè ancu infurmazioni chì hà stabilitu cunsezioni cum'è l'ordine è u ghjudiziu. Hà purtatu à a vita umana a comprenda di a famiglia è u matrimoniu. U ghjornu di u so nàscita hè cunsideratu u 14 di nuvembre. Qualchese smithy ou bugle hè cunsideratu un bugnu per Svarog. Hè vale a mantene una idola di legno chì appressu à u quale u focu era brusgiate è u metalu si spremere. In modu, l'idolu hà da esse battutu cù u metalu o u so rolu pò esse realizatu da una petra di enormi dimensioni cù l'imagine di u focu. Tra l'articuli dumandati per u tèmpiu, deve esse un martelle, o almenu un bastone pesante. Per Svarog, i megliu sonu sò culpiti di martelli, chjappi di catene, etc. U furmagliu cuddaru hè a megliu carità per stu Diu.

Simbulu di u Diu di i Slaves Svarog

Unu di i simboli Vedic più antichi è l'"Stella di Svarog", da a strada, hè ancu chjamata una quadratu. Hè custruitu parechji pezzi interpenetrating, in quale a chjave hè criptu, è quattru lingue di foglia sò fora. Ogni chjave d'avè u so propiu sensu, per esempiu, u primu simbulizeghja u scopu di ottene l' uggettu , u sicondu promossi a libertà, u terzu personificà l'indipendenza di u paese è a fede, è a quarta persona hè rispunsevule per a staunità di u caratteru.

I so specialisti dicenu chì u simbolicu di questu segnu hè più profundo è pò esse entrutu solu per una persona dotata cun u sapè especial. L'amulet serva cum'è ricurdivendu chì a vita hè divisa in parechji partie:

  1. Yav - personificà a rialtà, induve a ghjente vive è muri.
  2. Regola - un mondu induve u diu di Diu viaghjanu, affettannu u cursu di a vita, è decidenu ancu u destinu di i persone di a morte.
  3. Nav è un mondu invisibili di l'altru munnu.

E persone chì anu sviluppatu memoriu geneticu, cù l'aiutu di a "Stella di Svarog" puderà amparà i sicreti oculati da i seculi. In generale, stu amuletu hè creatu per u male, in particulari di quelli chì u travagliu hè fattu da a manu o hè assuciatu cù l'arti marziali. Amulet aghjà à i so i pruprietari per allistà u sustegnu di a furtuna è revela u sicretu di l'universu. Per li puliticanti, permette di fà ottene una unità di vista. Ùn pudete micca solu cumprà un vestuariu in una magazzina, ma dinò ancu per ellu stessu. Hè megliu d'utilizà un arbre per questu.

Cumandamenti di Diu Svarog

I slaves veneranu micca solu u Diu stessu ma i so liggi: