Quandu di andà à l'uspidale?

I longhi i 9 mesi di a gravidenza passanu à a fini, u ghjornu s'apropenè quandu serà una ghjiniravule cù l'enfasi di u zitellu. Càlculate in questu ghjornu hè difficiule, ma avete bisognu à esse prestu, da 38-39 settimane. U zitellu hè digià cunsigliu cumminu, è serà assulutamente normale se u nascita principia in u periodu di 38-42 simane.

Per quessa, hè impurtante per cumincià à culletta in a maternità cumunità un pocu anticipu. Tutti l'articuli necessarii deve esse acquistatu è cullate in un saccu o borsa separati per sentate a calma è micca per esse in prumessu. Inoltre, ci hè una pussibilità chì u travagliu ùn viaghjà nanzu à a casa, è ùn ci hè micca solu l'oppurtunità di mette e cose.

Quandu di andà à l'uspidale?

Determina a data apprussimata per l'iniziu di u travagliu pò esse fatta sicondu parechji manifestazioni fisiologichi: 2-3 simani dopu à u partitu, a maiò parte di e donne anu precintori. U precursore principali hè pelevule irregulari di tristi chì avè dopu à piglià l'antispasmodi o in elli. Allora u corpu di a cumincià di preparà per u partitu.

U momentu, quandu hè necessariu per andà à l'uspidale, hè determinatu à l'iniziu di u travagliu immedi. L'attività generica hè carattarizata da l'accuminzamentu di cuntracurtimenti dulurosu è regulare, a freccia è a intensità di quale aumente è ùn cessà di seguita di piglià l'antispasmodi.

Un altru signu di l'iniziu iniziu di u travagliu è u fattu chì si trova da venerà annantu à l'uspitalu hè a partenza di u plug mukosa, l'apparizione di staghjunzione chjara ridícula di l'utru - tuttu chistu indica l'apertura di u cervicu.

A volte ci hè a purtata prenatali di u fluidu amnòticu. Quì digià hà dichjaratu chì hè u tempu d'andà à l'uspidale.

Cumu à l'hospitalu?

L'ottima scelte hè di piglià a cura di l'uspitalizazione in anticipu. Eccu, hè megliu cunclere un cuntrattu cù u sughjornu di maternità in quale vulete dà nascita uni pochi settimani dopu à u nascita.

Quandu da andà da negozià in a sala di maternità: spessu un cuntrattu hè cunclusu nantu à a 36 simana entre a donna incinta è a casa di maternità. À u listessu tempu, u maritu di u so maritu o qualsiasi capacità è u citatinu adultu ponu rapprisintà a so parte pregnant, è l'hospitalu di maternità, com'è regula, hè rapprisintatu da una cumpagnia d'assicuranza.

Cumu signu un cuntrattu cù l'uspidale? Pudete stabilisce a cundizione chì deve à piglià una brigata pagata di partenza à rimborsu o un certu ginianu chì vi vede. Dopu a cunclusioni di u cuntrattu cù l'ospitalità di maternità, a donna hè attaccatu à ellu è osservatu da i medichi di sta istituzione medica.

L'uspitalità immediata pò esse aduprata da ambulanza per i parturient femini. O pudete vultà à l'uspitale cù u vostru maritu o un altru parente cù caru, se possu.

Ci hè questione quandu u migliore per andà in l'uspitalu prima di u nàscita di u travagliu. Per esempiu, se dà nascita per a prima volta, hè ottima per andà in l'uspitalu parechji ghjorni nanzu à a data di u cunsigliu predilettu. Eccu avete esse più tranquillu chì aspetta per i bouts, è u staffu di l'uspitalu hà da a cura di a vostra cundizione in casu chì qualcosa va maltu.

Ancu s'è vo site una mamma anziana, ma sente chì alcuni cun cumulazioni cumenzanu, immediatamente chjamate una ambulanza o si vanu à u ospitalu stessu. Tra cumplicature cumplicature chì devendrà l'assistenza urgente:

Se qualchese di sti sintomi sò occuru, ùn pò micca esse trittu o teme à cercà aiutu di a notte. À l'agenza di qualchì malgradu hè megliu esse coperto chì d'avè in modu periculatu a salute è a vita di u propiu è u zitellu.