Comu manciari a primu simicu di a lentizza?

Un gran numaru di persone adherite à a Carru. Questa hè micca solu una tradizione cristiana, ma ancu una grande opportunità per migliurà a salute è per pèrdita pisu. Hè impurtante per cumprende a manera di manghjà duranti u rapide prima di Pasqua.

Se una persona per a prima volta decide di sustene un rapidu, hè dunque per ingrandà gradualmentamente, perchè un rejetiu sfruttatu di manghja pò dannà a vostra salute. Hè megliu di principià per esse l'evacqua qualsiasi alimenti proibiti in anticipu, perchè u sistema digestivu hè utilatu. Inoltre, vale nutà chì ci sò parechji moduli di putere in u postu .

Comu manciari a primu simicu di a lentizza?

U luni avete bisognu di mancu stà senza mancu manghjà l'acqua. Pudete andà à a chjesa per piglià l'acqua sante. In ghjorni di a vittoria, hè necessariu di manghjà solu una volta in a sera, è in e divinità si permette di manghjà dui volte: à a sera dopu à a sera. Lunedì, u mercuri è u venneri sò ghjorni di sequenza, questu, l'alimentariu ùn deve esse trattatu in tenza, è hè ancu pruibitu di utilizà l'oli vegetale. Fighjendu nantu à a manera di manghjà in issi veloci, vale a vintu chì u menzu di manghjà da manghjà esse di insalati da vegetali crudu, choura e preparati in casa. Ancu è possibbili di preparalli insalati di frutta, aghjunghjenu furmagli è pezzi, è ponu pieni di meli. U marti, ghjoviu u ghjornu pudete manghjà i manciari, ma l'oliu hè sempre sottu a ban. I ghjorni di simana, i marcos sò più stessi, postu chì pudete aduzzione d'oliu vegetali per refuzzo e coccia, è se vulete, pudete beie un vetro di vinu.

Fighjendu cumu per manghjà in a primu settimana di u viaghju, vi vintuta nantu à certi punti mpurtanti. U venneri, hè impurtante coccu, cunsecrà, è manghja ancu u colu - triglialu, aromatizatu cù u meli. U sabatu hè u ghjornu chì ghjera accettatu di ricurdà a semana di Pancake è preparanu pancakes freschi cù l'oli fugliale.