U ricunnamentu emocionale di Kim Kardashian nantu à rottu hà assai aumentatu a qualificazione di a mostra di famiglia

U famusu canzellu televisiu americanu Kim Kardashian hà decisu di francamente admittiri chì a tragedia chì hè stata cun ella in uttroghju 2016. Più parechji, prubbabilmente, ricordati, Kim fù attaccatu à una stanza d'altru in Parigi. L'armata di Kardashian fù robbata per migghiura di soldi, è l'stella stella era scunvuta. Una settimana di u web di a famiglia Kardashian, era pubblicatu un messagiu chì una seria di l'show "The Keeping Up With The Kardashians" cù a participazione di Kim sò prestu prontu à liberazione, in quale avertarà tutte e dettagliu di u terribbili criminali. È anu notte questu prugramma cuntinuava à l'aria, cullittendu un gran numaru d'amatori chì decide di appruntà da a prima persona chì era successu à i so favuriti.

Seraghju di u manifestazione "A mantene cù i Kardashians" cù Kim

Ricunniscenza emocionale di Kim Kardashian

A storia di a stilla di 35 anni era assai emotiva, è questa spessu chì u sei mesi passanu da u crimeu hè statu impurtatu. Parechji fanelli notarici chì Kim stanca è gesticula e sguassà e so làcrime cù e mani tremblanti. I psicologiani anu concluu chì a vittima di rottu ùn hà sappiutu di ricuperà dopu a sperienza. Eccu l'infurmazioni di quella sughjaria night Kim hà dettu:

"E stavu prestu finu à u lettu, quandu de sgloggiu una porta split. Aviu era assu nudu. Un omu cù una mascara in a so fàccia scappava à mè è cuminciò à gridà quarchi cosa, aghjò un pistola. Allora ellu pigliò da l'uzzu, mi tirava di u lettu è si ne scacciò à i scalini. Allora un pensamentu chjusu di a mio mente chì era stata rapida. Eppo era assai preoccupatu di questu, ma era micca cusì scary chì u pensamentu chì oghje saraghju abattutu. I chianciava, chianciava e dumannò à esse livatu. Avete realizatu chì sò tenete zitelli è ponu stà senza una mamma. Dicu: "Ùn morta micca! Ùn muli ... ", ma ùn si senti micca. I latrunaghji l'attaccò, sughjettu a mio bocca cù cinta, è ùn pudemu più chianciri. Allora pigliu à pricà. Prima di tuttu di a mo famìglia è di l'amichi, è pensu chì a prima persona chì mi truvassi hè statu Courtney. Allora aghju pricatu à u Signore chì ùn avissi da piglià u so core da quandu anu vistu u mio corpu mortu. E implora chì u cede a forza per aduprà tuttu.
A stanza induve Kim fù robbitu
Leghje ancu

Appena di Kim à i so fannini

Dopu tali ricunniscenza emuzionaria, i pezzi pudianu diventà micca solu nantu à a fàccia di Kim, ma in i pani di tutti chì prisentanu in u studio. Allora Kardashian hà decisu d'appellu à i so cumpagnie, dicendu:

"U prugramma di u prugramma hè assai difficili per mè emuzionamenti. Hè difficiuli per me per ricurdate ciò chì m'hà accaduta in Parighji, ma ùn hè micca altri viaghjà. Era assai impurtante per tutti di dì, annunziendu in l'ochji, di ciò ch'e aghju avutu. Ùn aghju micca specificamente entrevista per chì u me discorsu pò esse distortu. Hè impurtante per esse di scriverri emozioni è senteri. Spergu ch'è aghju fattu. Parechje crede chì sta situazione cù un rottu sparbia, ma ùn hè micca cusì. Aghjunghjeva una lezioni. Aghju cunsultatu parechji aspetti di a mo vita. E aghju aghjunatu u destinu per ciò chì m'hà accaduta per mè. À i mio pècini nemici, ùn vularete passà per ciò ch'e aghju avutu in a notte di u rottu. Questu hè assai difficiule. Ùn aghju avutu micca solu scundusu, Pensu chì ùn avè più vivere, ma tuttu finisci bè. Avà sò in casa cù a mo famiglia. Aghju aghjunatu assai à Kanye, a mo mamma, i me fratelli, tutti i mo amici è i colleggieri chì l'avè firmatu in un momentu difficiule. Inoltre, vogliu escecime a mo gratitudi à a polizia francesa, chì hà sappiutu risolve stu crimini è punisce i perpetratori ".
Kim Kardashian, Chris Jenner, Courtney Kardashian è Kendall Jenner in Parigi
Kim hè gritu à tutti quelli chì l'avianu