Amino acidi per a perdita di pisu

Tutti sapi da u rolu impurtante di a prutezione in a nostra vita, ma chì hà qualcosa di qualcosa chì pensà da quale sò stati proteins? A risposta hè in u terminu "amino acides", chì hè assai cumunu trà l'atleti prufessiunali. L'aminoate sò a basa di a proteina. Nove tipi di aminòciddi sò sintetizzati in u nostru corpu, ma ci sò ancu variità chì avemu bisognu à furnisce à u corpu cù l'alimentariu. Quessi sò aminociti essenziale.

Quandu cunsumu prudutti di prutezione, si sviluppau un prucessu catabolicu, chì cunsultate chì quessi, anu culminate à l'aminòcidi, è da elli, novi proteini, i nostri propri prutini, da quale sò i musculi sò custruiti, sò sintetizzati.

Muvimentu di massa musculare

L'obiettivu principale di tutti i culturisti hè di crescate l'esse muscular chì vulete più prestu. Ùn hè sempre cusì faciule. Duranti a furmazione attiva, u corpu di u so propiu pruteziu, per a pruduzzione di quale distrunde e fibres musculi. In cunziguenza, l'atleti dete tutte e so forza in furmazione, è u risultatu dumandatu ùn hè micca quì. Per pudè edificà masse muscular, hè necessariu "alimentà" u corpu cù aminidià. Dopu avè arricchitu in a furmazione, è poi dopu, avemu da prutezzione di u catabolismu di migghiara di fibri musulmani, è aiuta ancu aiutà u corpu per recuperarla prima. In ogni casu, ci sò assai più di e donne in u mondu chì vulianu perdiri pezzi di culturista. Dunque, cunzidira a funzione più chjuca chì svilò i nostri u sicretu di a perdita di pesu cù l'aiutu di l'aminidià.

Weight Loss

I scientisti americani dirigenu una seria di esperimenti nantu à i rossi, chì eranu guardati nantu à varii dieti. Dopu à dodici settimi di seguimentu, hè statu cunclusu chì a rata, chì riceviu l'argininu aminòcidu cù l'alimentariu, perdiu u 63% di l'excrementu pisu. Hè statu cunclusu chì i aminidià è a perdita di pesu sò cuncetti ch'elle sò sinfoniu. Cusì, cumu hè stata dichjaratu prima, l'aminoazidi aiutanu à cresce a massa musulmana, per ricuperà dopu à a furmazione, è ancu di riabilite u grassu subcutanicu. In u risultatu, avemu a formule ideale per a pèrdita di pesu: piglià l'aminòcidu prima, duranti è dopu esse furmatu, ùn simu micca solu rid di grassu, ma dinò a massa di massa musculale, chì ci prutege no solu ghjustu, ma ancu fitu.

L'aminidià per a perdita di pisu pò ancu esse usatu durante a fallimentu di carbuidrati, è cuncentrazione in i proteini, u periodu di secularmente securizatu. Anu provevià u nostru corpu cù sustanzi sustintivuli, mentri, a rigioni di a proteina, ùn anu micca arburatu cù e calori extra.

Un altru fattore impurtante chì sponde di tutti i dieti hè di fami. Quandu u cantu di alimentu in u stomacu disminuisce, in rispettu à a dosi usi, l'hormone chì induce a fami cumincià à palesa, è com'è u risultatu, ùn pudemu micca curreghji è mosche nantu à i prudutti. Piglià un cumplicatu d'aminidià, ùn hè micca successu. Sè ochjate in a reta di u tema di l'aminidià per a perdita di pisu, rivista di tutte e "diluisce", cunverghjenu nantu à ciò chì ùn vulianu micca manghjatu. Ci hè una spiegazione scientifica per questu. Unu di i tipori di aminòcidsicelli impedisce a produzzione di l'hormone di u famu, è cusì crea un sentimentu di sàzita in u corpu umanu. Agree, hè assai impurtante à u principiu di a dieta.

Cumu piglià l'aminidià?

L'ultimu chì resta per noi hè di piglià aminidià per a perdita di pisu. I medichi ci si avvirtenu, l'aminidiatimi ùn sò micca sustituutu per una dieta equilibrada nurmale, i supplimenti ponenu un massimu di 25% di tutti i aminate à l'amino. A tecnica più impurtante hè u primu 20 minuti dopu à a furmazione, quandu u corpu accumenza activamenti i prucessi di ricuperazione. E avete bisognu di cumprà aminociti per a perdita di pisu in farmarii o in butterie di nutrimentu sportivi specializati.