A dieta di l'acqua - quantu è quantu pò pèrdite pisu nantu à una dieta à l'acqua?

Sè avete bisognu di rapidamente è senza tanta pratica di dispiaciri di pisu, a dieta di l'acqua pò aiutà à ottene boni risultati. Hè strettu è micca adattatu per tutti, per quessa hè impurtante cunnosce e contraindicazione attualmente. Ci hè una certa lista di e regule chì deve esse cunsideratu per perdiri u pesu è ùn fà micca male à a salute.

Dieta di acqua - instruction

Imagine a vita di una persona senza acqua è hè impurtante per rinforà per regiu u fornitu di fluidu. Ci sò règuli di a dieta di l'acqua:

  1. U voluminu di liquidu per ogni ghjornu devessu esse calculatu cusì: divite u pesu da 20.
  2. In più di l'acqua, pudete bè tè, caffè è zucchî naturali, ma questi vi ghjunghje à piglià un pocu quantità.
  3. A dieta di l'acqua in giappunisi o qualsiasi altre variante permette un cambià à u gustu l'aghjunzione di limonu o minturnu à u liquidu.
  4. Hè impurtante chì l'acqua ùn hè micca friddu, perchè mi cresce u meuluggiu. Aduprà un lìquidu à a temperatura ambienti.
  5. A dieta di l'acqua hè destinata à i ghjente mandarà, postu chì avete micca bisognu di cuntà calori o verificate u pesu di l'alimentari.
  6. Avemu chì u corpu ùn solu lesta di tossini e altre sustanzi maiuri, ma ancu minerale impurtante. Per evitari l'ocurrenti di prublemi di salute, avete aduparà ancu di una multivitamin.
  7. Hè impussibile d'observà una dieta di l'acqua per più di un mesi, è dopu avè definitu à definitu un rottu per parechjimi simane. Questu hè dovutu à u fattu chì a ingestimentu excessiu di fluidu aghjunghje i rinu.

Quantu pò pèrdite un pesu nantu à una dieta di acqua?

U risultatu di pèrdite di pesu dipende quantu parechji ghjorni a dieta si seguita è se se cuntene tutti i reguli. In u megliu casu, si purga 2-3 kg à simana. Hè impurtante ùn cunnosce micca solu per perdre u pesu nantu à una dieta di l'acqua, ma ancu ciò chì pudete avè cun ellu:

  1. E realizà una purificazione efficae di u corpu, eliminendu i prudutti di decadenza. Grazie à questu, u travagliu di u sistema digestivu tutale è u funziunamentu di u corpu in tutta a fonti migliurà.
  2. A prissioni hè normalizata, postu chì i catchi sò spessu ponu esse attivati ​​da una mancanza di fluidu.
  3. Dieta nantu à l'acqua aiuta à regulà a temperatura di u corpu, chì hè d'utilità à a staghjunali.
  4. Ci hè una migliurà in u funziunamentu di l'organi e articulati internu è rejuvenate u corpu, chì face u cundimentu di benessere è di a pelle.

Dieta di l'acqua per perdita di pisu

Ci hè una quantità numerosa di tecniche basati nantu à l'usu di quantità di quantità di liquid. Monodiet ùn deve esse più di trè ghjorni, altri prupone seranu i prublemi di salute. A dieta nantu à l'acqua, chì dura una simana o più, hè basatu annantu à l'usu di l'alimenta sana, chì aiuta ancu aiutu à perde u pesu. Se ci sò qualsiasi dolore, hè cunsigliatu di firmà a dieta è cunsultate u duttore.

Dieta di l'acqua per 3 ghjorni

Sì avete bisognu di fà un pocu di kilogrammi, per esempiu, prima di un avvinimentu crìticu, puderà utilizà sta scelta. A dieta di l'acqua per trè ghjorni ùn hè micca fattibbli à tutti, postu chì tuttu u tempu ùn pudete micca manghjatu nunda, ma solu tenete l'acqua. Durante questu, ponu stunzate, a debule è u malignità. Se u zingà hè tortu fattu, pudete manghjà una manzana verde, ma hè megliu di pruvà micca di fà, allura u risultatu sarà megliu. Nota chì dopu a fine di a dieta di l'acqua è quandu tornanu à a dieta normale, a pila torna, per esempio d'utilizà opere più longu.

Dieta di l'acqua per 7 ghjorni

L'ottima ottima per ottene bona risultati hè una dieta per una settimana. U risultatu hè cunsigliatu per l'usu di e bassa caluria è di quantità maiori di l'acqua. Hè mpurtanti per esse micca tutte l'acqua salada, dolce, caffè e altre carbuidrati. À 7 ghjorni, una dieta nantu à l'acqua faci l'usu di 1 tbsp. acqua dopu à eseguisce, prima è dopu à manghjà. A menzione per questi ghjorni s'assumiglia cusì:

Dieta di l'acqua per 30 ghjorni

Per un mesi, ùn pudete micca seguitu una dieta stretta assai, altri ùn devi à i prublemi di salute seriu. Hè necessariu escludila senza dulce, pasticceria, fatty, in lettuce, marinatu, frittu è affumicato. A dieta di l'acqua per un mese implica l'usu di u liquidu secunnu stu scopu: 1 tbsp. acqua calita immediatament dopu à despertanti, 1 tbsp. à 30 minuti. prima di ogni manghjà è una un'ora dopu. Menù appressu di ogni ghjornu:

Cumu surtite da a dieta di l'acqua?

Hè impurtante per esce da a dieta bè, per vultà à u menu normale. Hè ricumandemu per includà nutizi novi in ​​a dieta gradualmente, chì dà u corpu l'oppurtunità di utilizà. Sè a sera da a dieta di l'acqua hè bella è una persona sùbitu accede immediata nantu à i pezzi bànniu, ci hè un risicu d'altru chì a lotta persa hà da ritornu rapidamente. Per salvà u risultatu è ancu di migliurà, hè cunsigliatu per cambià à l'alimentu correctu.

Dietu di u salinu à u gravidenza

Parechji donne, in una pusizioni, rilassate è ùn seguitanu micca a so nutizie, chì spessu porta à diffarenti prublemi. A dieta di u salinu à l'acqua ùn hè micca cusì duro per a ghjente cumuna chì vulete perdiri pesu. In a prima parte di u gravidenza a donna debite bivellu assai per cumpensà a mancanza di fluidi è di trattà a toxemia. U ghjornu hè necessariu di bebidiu 1,5-2 l di un liquidu. In i termini più appressu, u voluminu di l'acqua hè ridduce. In questu casu, e donne chì saranu ingegneri anu riduce a quantità di sal consummatu, chì prublema inzuccare.

Dieta di l'acqua - contraindicazione

Prima di principià cù stu modu di perdita di pesu, hè cunsigliu per visità un duttore per evità u risicu di prublemi di salute. I contraindicazione principali si include:

  1. A dieta di l'acqua, i risultati di quelli chì dependenu di rispettà impeccable di e regule, hè pruibitu à e donne in a situazione è quelli chì anu allargatu.
  2. Ùn pudete micca bevi un bellu d'acqua à i malatie, per quessa, puderà infundà è lavate da calcium è magnesiu.
  3. Fasting hè contraindicatu categuricamente in a presenza di malatie di riney, altri u corpu accuminzanu à cunsumà i so propri prutini, allughjendu numerosi tossini chì anu aumentà a penali di i rizzi.
  4. Dieta di contraindicazione di acqua in a presenza di malatie di i vetru urinari.