Jam di rufarrobbe hè bona è mala

Rhubarbe hè di u genus di plantas herbcii di a famiglia di scherzu. In manciari, sò peccioli sò stati dopu aduprà a pelle dura. Per parechji seculi hà crisatu com'è "salvatore" in a vastizza di l'Asia, mentri l'antica chinesa, chì si cunnosce da sapè in a medicina di a famiglia, ùn principia micca u so cultivamentu è l'utilizazione per una razza medica. Ora rufureru hè ben cunnisciutu solu in Asia, ma hè ancu cultivatu in l'Europa. Rhubarbe hà un gustu acuicu, ricordatu pocu à u gustu di manzili.

Dapoi u tempu anticu, avemu un preparatu jam. In prima era bagias è meli. Ma à u tempu, tradiziunali è ricette cambiatu. U zucchero rimpiazzatu l'azucarera, è i vegetali è i pianti cuminciaru à esse usatu à a par cù bè. Una di e piante hè u rufarrettu. Da ellu pudete cocilu un maravigliu maravigliu, cù l'aghjuntu di limba di limonu o di lignu, kiwi, canna, vaniglia è ancu frutte.

U pudete di rufuru, cottu in zuccherinu, volte oghje pruduttu. Contene carotene, vitamini A, K, E, C, P, gruppu B è minerali: magnesiu, potassiu, fosforu, ferru. Hè ancu un magazinu di pectini, l'acidi è a fibra organica. Fighjemu una veda più apprezzata à l'utilità di a jam jarrà.

L'usu di u jamububbattu

Prima di tuttu, hè bisognu di spicificallu chì i ghjovani rivolti di u rufarbru sò cunzidieti com'è u più favore di manghjà; in questa ora hè a più alta cuncintrazione di malic acid. Inoltre, cum'è in a maiò parti di i verdura, a maiò parte di l'elementi benefiziusi sò truvati in u pelu di rufarro. In i zitelli young, a buccia hè prima è quandu u trattatu cale (per esempiu, cunfrute), dissolvi bè bellu.

L'esfera di l'effettu benefizièvule di jamubourri in u corpu hè allungatu abbastanti. Hè un effetti benèficu nantu à l'organisimu tutale. Jam restaurazioni è migliurà u funziunamentu di l'intestinali, improvisa l'immunità, aiuta a regenerazioni di a pelle, reduces the risk of pneumonia, benincide à u sistema cardiovascular, rinfurzanu u sistema di l'osteria, aiuta à u corpu annullò i grassi, ricca u sangue da u ferru. In Cina, u rufarbrughju si usa un febrifuge.

U cuntenutu calori di l'uca di risubarbe hè di 314 kcal per 100 grammi, è di 0.5 g di proteins, 0,5 grammi di grassu, 82,4 g di carbohidrati. Per quelli chì dicenu à pèrdite pisu, un pezzu tali perfetta perfezione per diversificà a dieta è portanu in ellu un gran numaru di vitamini necessariu da u corpu. Se parlebbe di a dieta ora di Ducane, allura ci deveria circa l'u rufarro. Dumpling da Rhubarb Dukan pò esse cunsumati in a Fascia di Cruise, aghjuntu à u casgiu di aranciu è di sustitutu di zuccheru quandu a culinaria.

U "dannuu" di u casu di rufarro

Comu in ogni casu, cù qualsiasi prudutti, anche a longa lista di i so prupietà pusitivi, in tuttu hè bonu per sapè a misura. Ùn tuvate rufarbu in quantità grossa, perchè cuntene àciti. Per neutralizà l'acidità, una quantità maiò di zuccaru hè aghjuntu à i platti di rabarin (circa 1: 1,5). Cusì, principalamenti cun u rufarbrughju ùn hè micca adattatu per i persone chì sò propensi à l'obesità è a soffrenu di a diabetes. In ogni modu, u zuccaratu ordine pò esse facilmente rimpiazzatu cù fruttu è un pocu mammine cun questu marmellate.

Ùn vi ricumandemu ancu esse purtatu da u cunfettu à i zitelli, e donne incinta, persone chì pacenanu l'hemorrhoides, reumatismu. Hè ottimali per selezziunate a dosi, t. in una quantità valore, u rufcarbandu hà stallatu e so pruprietariu, è s'ellu si usa in modu eccessivu guida à un disordine intestinali.

Comu l'anu denunzutu soprattuttu, i filamenti giovani sò cunsigliati per u cunsumu, è no solu per l'acidu malic. À u tempu, l'acidu malic passa in oxalic, chì cuntribuisci à a deposition in u corpu di calcium. I cunsequenze di questu pò, sicuru, esse neutralizatu, per esempiu, da u cunsumu di latti o di furmagliu fatta, ma u 100% di a ricuperazione ùn sarà micca sempre.

Quandu aghjunte l'articulu, pudete riesce riguardu stu pruduttu per utilizà, diversificà u vostru menù cù stu pruduttu utili. In questu, fate sempre a necessità di observà a misura. Allora tuttu hè stata di utilizazione.