A figliola di Michael Jackson refusa vaghjula di cumunicà cù a so mamma

U fattu chì a figliola di 18 anni di u liggendariu pop singer Michael Jackson hè un carattaru cumplicatu - capanu quasi tuttu. Duranti i so ghjovani anni, Parigi facia assai rughjoni: pruvatu di cummunicà suicidi, trasiu in armori di unu à un di i pretendenti, à l'altru, è disputava cun tutti i parenti. Per Debbie Rowe, a so mamma, a zitella ùn facia micca una scepzioni, chì hà dichjaratu apertumente in i redes sociales.

"Aghju micca vulutu parlà cun ella"

Avà in vita, Paris Jackson hè un novu tempestoso romance. U so sceltu era u musicista di a famosa musica Michael Snoddy. Fù i fannijiet di Parigi, u so sposu ùn guasgiu micca quellu chì hà qualcunu, è era guasi immedtamente apicultatu "un male affiche". Ùn ci piace micca a picciotta è i so parenti, chì purtanu à un altru cunflittu. Debbie pruvò d'insistia chì a so figliola fussi più cura per questu stu ghjovanu, per ellu chì Paris a mette nantu à a "lista negra" in Twitter, Facebook è Instagram, è stà di parlà à ella nantu à u telefunu. A questione di u fanàticu per quessa ch'ella hà fattu questu quì, Jackson hà dichjaratu secu: "Ùn aghju micca vulsutu parlà cun ella".

Debbie Rowe hà scrittu un missaghju à a so figliola nantu à Internet

Apprenu nantu à a tali retazioni, Paris, Debbie ùn insistia micca à cumunicazione, perchè da una zitella cù una psichica inesabilmente instabili, pudete ghjunghje più di qualcosa. In casu, Roe hà decisu di scrive à Facebook per questi parolle, indirizzendu a so Parighji: "Possibule u più triste di stu mondu hè di vedà è di capisce chì un zitellu criscinu incinta cun unu di i so genitori. A cosa pessimu hè chì questu leva à a mancanza d'infurmazione o di a so dimostrazione pocie affissa ".

Leghje ancu

Rowe è Parighji sò in una strapata rilazioni

Debbie Rowe hè l'ultima muller di Michael Jackson. Hè a mamma di dui zitelli - Paris è Prince, ma dopu a custodia di divorziu elli ricevenu u so babbu. Da quellu momentu, i figlioli vedenu à Debbie raramente è solu sottu à a survegazione di e persone in furmazione. Quandu a femmina turnò 15, hà prova di stabilitu u cuntattu cù a mamma, ma a so rilazioni hè sempre difesa di chjamà.