Chloe Kardashian hà dimustratu una stampa sessuale in a photo shoot for GQ magazine

Malgradu u fattu chì Kim, u più famosu di i soru Kardashian, ùn hè micca spartu à i manifestazioni suciali è ùn micca micca prisentatu nantu à rete suciale, altri membri di a famiglia si cuntenenu per fate l'amatori cù u so modu di stilacciu attivu. Allura, l'aiutu à l'Internet, ci hè micca l'imaghjini di a tappa di l'emissione di ghjennaghju di u glossu GQ chì era in Chloe Kardashian.

Chloe Kardashian nantu à a porta di a rivista GQ

Ludu latinu è capelli chic

Dopu qualchì volta uni pochi anni in a reta aparechja l'affirmazioni di un famusu bloggheriu chì Chloe hè a più freti di i sister Kardashian-Jenner. Dà disprezzu cun questu era bastatu difficili, perchè allura a zitella pesa à 80 kg. Ma ora Chloe hè una persona tutradedda distinta, cù una figura ideale è una pusizione di vita confidentia.

Demonstrate all these delights hà pigliatu u maestru di a fotografia Mark Rosenthal, chì ùn solu ùn hà sgentatu accentu a bellezza di u Kardashian d'32 anni di età, ma dinò a so sexualità. Prima di a càmera di u fotografu, Chloe hè stata appiccicata in latti cuddie cù l'azzizzati, stivali-calze, vestiti di battagghia cù un cutout altu, ecc. L'imaghjera era cumplementata da un capelli di hairstyle, quarchi cosa di a muntagna di una leone.

Cumu Rosenthal hà dettu in a so entrevista, hà pruvatu à Kardashian una verra stella di roccia. L'automobile raro è a luci di neone sò divintati un aggruvatori eccezziunale in a stampa generale.

Leghje ancu

Parechje applicanu Chloe

Dopu à u fucili hè stata annantu, a bellezza di 32 anni di a bellezza impone a tappa di a rivista GQ nant'à a so pagina in Instagram è firmatu, riguarda à u so stilista:

"Monica Rose, a vostra travagliu, cum'è sempre, hè impeccable. Sempre da fà una stella rock. Sò assai aghjenti per voi, nò solu per u travagliu, ma per a fede, perchè sempre vedete in mè un maiò più potenziale chì mè.

Dopu questu, ci era un postu cumu si Chloe hà pigliatu l'istima:

"Avia avutu un grandu tempu duranti a risidizioni fotografica. Eppuru era circundatu di persona assai talentu è sapè. Hè assai piacevuli à esse di sti persone. Sò assai aghjustatu à tutti per u so travagliu, è per pudè cunvince ch'elli mi succeranu.
Chloe in u ghjurnale de GQ magazine