Kendall Jenner addivintò vittima di latri

U sciccareddu scusatu hè assautatu da a famiglia Kardashian! Dopu aviu esse recuperati da u rottu di Kim in Parighja, cum'è i briganti invuccaranu nantu à a bona di a so zucchina, Kendall, di privà a ghjente per 200 mila dolce.

Following Kim

A ora, a stampa ha dettagli novete di l'attaccu di Kim Kardashian in a sala di l'albergo in Parigi, è l'investigatori cercanu i listessi perchèbbenu robbe. Avà una storia simili chì era successu à Kendall Jenner. Questa volta u tempu passò senza a viulenza è l'arme.

Hè infirmatu chì l'incidentamentu hè devenu in u mudernu di u topu di a casa di u Angeles, chì hà l'annu compie da Emily Blunt, u 16 di marzu.

Kendall Jenner stole i jere di vente $ 200,000
Kim Kardashian, chì era vittima di rottu in uttrovi

Misteri crimini

A nuttata di u mumentu, Kendall, di 21 anni, fici phoned in 911. A ragazza spustata rende chì sintì un scrusciu suspettu è avèndulu chì parechji bières anu desghjopitu da a so alcuna.

Tuturi di l'ordine in un pocu di minuti pricipitò à a palazzu di celebrità, ma ùn truvaru micca signu di pirate, ma u spaventu Jenner ùn ponu micca dubbite d'quellu chì i briganti di notte vinni à ella.

Detectivi vicinu a casa di Kendall
Villa Jenner nantu à i Hollywood Hills

À a vigiglia di a casa di Kendall ci era un fucile rughju, forse u lapriadu era trà l'amici famosi è a ghjallina fù robbata uni pochi d'ora prima chì u supermodeli hà scupertu a perdita di sacchetti di u casket. Tra li suspittosi è i servitori, chì travagliendu per Kendall.

Leghje ancu

Archetti suli

Hè nutate chì u ghjuridore di Jenner, cum'è tutti i Kardashian, piace à ghjustificà ghjudizi in u so Instagram. Per elaburà i so bè à u publicu, celebdi attrae l'attinzioni di i fannii di u dirittu fácil, l'utenti di l'Internet sò sicuri.

Kendall Jenner palesa i so ornamenti in Instagram