Anna Wintour si riure à a cullizzioni di Kanye West

Anna Wintour, chì hè u principale editore di u Vogue americanu, hè sensu una persona assai rispettava. In ogni casu, una parola cunfirmata, dirigita à u so maritu, Kim Kardashian, sminuzzia a so reputazione.

Perde in u passaghju

A semana passata, Wintour vultò à un veru prugrammu famusu è discututu cù l'albergante e prublemi à a moda. In l'entrevista, u ghjurnalistu rii hà esse chiarificatu se a donna ristretta fece nanzu una lanciata à u spettaculu di Kanye West in New York (infurmazioni nantu à queste ha statu vedre di a trasferimentu).

U Grand Dame hà cunfirmatu chì un casu di stu casu facia u guvernu, ma chisti ùn eranu micca e làcrime d'affettu causata da a idea di Kanye West, ma una risposta di u sguardu. U fattu chì una donna adulta hà sappiutu per perdigu in u labirintu di corridori Madison Square Garden, induve u spettaculu hè stata rapida. Quasi media ora l'influente persone camina in i camini scuri in l'speranza di truvà un modu. Ùn hè maravigghiusu chì quandu s'hè stata trova nantu à l'esterna, hà datu l'emozioni.

Leghje ancu

Frase invalida

Finchendu a so "storia detettiva", Vintour aghjunghjia chì u squadra di u musicista di disignu deve prestu più attente à a cunvenzioni di i invitati è a so pusizioni curretta in u spettaculu. Comu esempiu, hà urginda chì Occidente hà amparatu da ella, cum'è u grande organizzatore Met Gala. Per vede e cumpetenze di l'experte di moda, serà pussibile u ghjornu di u 2 di ghjornu, cumu hè a prossime bola di l'Istitutu di Costume.

Parrannu di e so impressione da a cullizzioni di Kanye Yeezy, a figliola di 66 anni, Anna utilizzava a frasa "migrant chic", chì hà suscitatu l'indignazione publica. L'attivistaru cuminciaru a parrari di l'articuli pulitichi è dumandonu spegà publichi è ripintenza da u capu editore di Vogue!