Adriano Celentano hè sicuru chì a so famiglia hè in gran periculu

L'altru ghjornu Adriano Celentano, di 79 anni, vultò à a polizia, perchè teme per a so vita è a salvezza di e persone vicinu à ellu. L'attore hà dettu chì hè stata cuncessu cun ellu è a so famiglia, chì furnisce provi tistimoniali.

Gruppu Inconnu

Uncle Chianu Adriatico Celentano cuminciò à succide ancu in a sittanta ghjunta, poi l'attaccu spizzò u vitruzzu di a so moglia di 73 anni Claudia Mori. À u listessu tempu u robeszu ùn ste steal un caru caru, anchi si tenia questu opportunità. I valori chì eranu in a cabina, stete ind'u postu intactu è intactu.

Per sente l'alarma Celentanu hà decisu dopu à sei persone mascheri ind'e attraversu u territoriu di a so famiglia in Galbiate, situatu in u nord d'Italia. U fattu di l'intruszione hè stata chjesa in CCTV. Ci hè cunsiderate chì questa ora invitati invintati ùn anu mancu sia vacanti.

Casa Celentano in Galbiate

Da i primi parole

U famusu artistu hè sicuru chì quantu parechji pudere di sapè di l'incidentu, è cusì parlò di u periculu amenacenu in u so blog, scrivite:

"Aghju deve pubblicà un avvenimentu seriu chì succorsu in a casa di quandu campu, chì tocca à mè è Claudia. Dintra a nostra casa abbitanti sei incuscu ghjente intrenu, è da a strata darrere a casa vighjà una altra persona. Questu ùn hè micca un manifestazione, ignulitanu i ghjuridichi ùn vi vulete dà fà per mè è di a mo famiglia. Se qualcosa di seria, questa informazione diventerà una preistoria, cusì avemu infurmatu.
Adriano Celentano è a so moglia Claudia Mori
Leghje ancu

Aggiunna chì i infurmazioni ghjuridichi cunfirmate à a pressa a veracità di e parolle di Celentano, chì a fortuna hè stimata à 500 milioni di drittu, dicendu chì elli circustannu di identificà i perpetratori.