Evan Peters e Taissa Farmiga

Evan Peters è Taissa Farmiga sò assai attori americani, chì, anch'elli, avà digià averebbe trova assai fanelli è fannii in u mondu. Per u sviluppu di a relazione di i so caratteri in diversi filmi, migliori di spectanti vigilanu attenti, perchè i ghjovani artisti manifestanu un grandi ghjocu d'accontu è sò sfurzati per crede chì sò micca cunnessi solu per l'amici.

Evan Peters e Taissa Farmiga?

Una ghjovana attrenta di uccitanu ucrainu, Thaisa Farmiga, hà guadata a più grande popularity dopu a publicazione di u ritrattu "Storia americana di l'horrore", in u quale hà ghjucatu una femme adolescente chjamata Violet Harmon. Sicondu a trama di a prima tempesta di a film, l'heroina di l'attrice, cù a famiglia sana, si move per vive in una casa misteriosa situata in Los Angeles.

À u primu, novi inquilanti ùn anu micca adivinendu chì i so vicini sò ghjunti ghjochi, di ei ci sò l'individhii boni è u mali, è ancu altri altri universi. Intantu, uni pochi ghjorni dopu u principale principale Violet Harmon ùn solu ùn cunnosci micca, ma s'innamora di u ghjuvellu ghjuvatu di Tate, chì a so rolu era ghjucatu di Evan Peters. U ghjovanu prima di morte era una persunità assai dubious, propensa à a violenza, cusì trà l'eroi di Taissa Farmiga è Evan Peters, una relazione complicata hè attaccata, chì dopu avianu a morte di a chica è a so partenza dopu à u so amatori.

In l'altru universu, Violet Harmon prumessa di Tate per stà cun ellu per sempre. Intantu, una zitella ùn pò micca pardunà un ghjovanu per certi actions, in particulare, a violazione di a so mamma. Hè per quessa chì in l'ultima seria di a prima stagione di a "Storia americana di l'horrore" i caratteri di Evan Peters è u Furia Taissa Farmiga, ma dopu u baciu a bellezza sparisce per sempre. Tate, à u passu, resta a vede da afar è spiranza chì un ghjornu un amatu serà capaz di pardunà.

Invece chì a prima stagione di a serie americana hè stata cumpreta per i caratteri di i ghjovani attori, i so facci pudianu diventate dopu in a serie di a terza stagione. In questu, Thaisa Farmiga è Evan Peters ghjucanu caratteri completamente differenti - Zoe è Kayla, chì erani novamente in amore un catu di l'altri. I ghjovani, cum'è in a prima stagione, sò assuciati cù relazioni difficiuli chì sò ingaghjati da u fattu chì l'heroina di Taissa Farmiga hè una bruixa in a storia è pò causà dannu seriu à l'altru.

A maiò parte di i fanelli di celebriti sò ghjovani è e zitelli chì sò assai imbulighjati assai di a storia di a so rilazioni in a film è ùn hà micca dubbitu chì Evan Peters è Thaisa Farmiga si ncontranu à a vita, è parechje caricaturizazione ùn hà cunfirmata sola sospizzioni di i so fanelli. In attu, l'attori sunnu ligati solu per una longa amica è rispettu mutuale. Inoltre, in una di l'entrevista, u ghjovanu hà assicuratu chì ellu appartene à a ghjovana attrice, à a so surella.

Leghje ancu

In a vita persunale di Taisa Farmiga è Evan Peters, i cose sò un pocu diffirenti da i so caratteri. Dunque, Evan per un pezzu tempu era alluntanatu cù relazioni romantichi cù Emma Roberts, è Taissa ùn hè micca scontru à u so amatori è ferma sola. Intantu, a bellezza ùn hè stata malatu. Ella dedica tuttu u so tempu à travaglià, è ùn privilatti micca per piglià a so bonita capu cù novi e intrigues.