Cumu bè per lavà in paese?

Oghje spessu, i novi parenti sò in difficultità, cumu si fate ed a buntà per un babbu novu è quandu hè megliu cumencia di sta prucedura?

Prima di a prima volta per lavà un carino novu, a mamma deve esse sicura chì a ferita umbilica hè secca. A maiò spessu a succede in a seconda week after the birth of the crumbs. Finu à quellu tempu, i genitori pudete ssa u so ziteddu cun un pappagallo nettu, previ umida in acqua fogera. A attenzione particulare devi esse pagatu à i dritti di a pelle, chì u zitellu hà assai.

Preparing for bathing

Per annunzià un novu, i genitori necessanu un bagnu baby baby. Serà utilizatu durante 5-6 mesi, finu à chì u zitellu ùn si cumincia à cuntenutu in modu indipendenti è cunfidendu.

Sè a selezione di e toitxi ùn sia micca avà u prublemu, à quandu si puderà lavà un zitellu / una zitella nascita, in quale l'acqua è ciò chì eterna sò megliu per questu, cunnosci un pocu parenti senza parenti.

Un puntu impurtante hè a temperatura di l'acqua. Ci hè à 36-37 gradi, chì hè uguali à a temperatura di a superficia di u corpu di u natuvulu. Comu regula, hè megliu aduprà l'acqua di zuccheri pà a natazioni di un novu per a prima volta. Inoltre, per prevene l'aparenza di suduri è di rachjare di u diaper, pudete aghjunghje un paru di grànuli di permanganatu di potasio. In l'acqua aghjunghjenu ancu i corde di camomile, i giorni chì aiutanu à calmà u zitellu.

U bagnu duvite esse pulito. S'ellu hè novu, ùn sarà micca superfluitu trattà cun un kind detergent (preferibbilmente un bebè o salda di sicura), è poi ailite siveramente.

Bagnating newborns

Dopu avè coltu l'acqua in a bagnera in un terzu, u diaperu hè spessu situatu nantu à u fondu. Hè assai distruttu di un attributu indispensabile, ma assai madi facenu nantu à i cunsiglii di i rapprisintanti di a generazioni anziana (avè).

Prima di capu di u zitellu, hè megliu per verificà chì l'acqua hè bè, micca friddu è micca caldu. Per fà dinù più veloce è ùn mancu misurà i valori cun un termometru, a mamma ghjente bassu u codice in l'acqua. Ma per a prima volta, hè megliu di verificà cù e lettura di termometru.

Siccomu i zitelli sò bastanti mobile, in norma in u prucessu di natationu participanu 2 persone. A maiò spessu sò questi i genitori di una foglia. Unu di i genitori passa u zitellu è mette in u bagnu. In questu casu, hè megliu di manteneà u zitellu sottu à u collu, per sottu sottu u coddu. U sicilianu di u primu nasciteghja u zitellu cù movimenti cumbuglii. Per amandate di quelli migghii, hè megliu utilizà un tipu di tela naturali o guanti chì sò dispunibili.

Duration of the bathing

Spessu, i mamisi ùn sanu micca quantu u tempu si purga per un remi natu è quantu hè megliu fà. Comu regula, per questa "prucedura" elicanu l'ora di a sera. U puntu tutale hè chì u bacinu aiuta per rilassate i musculi in i migghiori, è l'acqua cù l'arbe facianu calma. A durazione di sta manipulazione hè un paràmetru individualu. Tuttu dipende di u zitellu.

U primu paese , per suprattuttu, duverà esse curta - 5-10 minuti. Ma nantu à u tempu pò esse aumentate, chì aghjunghjenu à 30 minuti à 6 mesi. À questu tempu, a migghiara ghjocu nantu à i so propria è splashes cun piacè in l'acqua.

Propizziu utili di i prucessi di acqua

Molti mariti, stanchi di preoccupati ogni ghjornu, vulete facilitate u so travagliu è ùn capiscenu micca perchè per lavà un babbu novu ogni ghjornu, pudete fà solu 2-3 volte di ghjornu?

In fatti, i prucessi di acqua si devenu esse realizatu ogni ghjornu. U fattu chì a pelle di u zitellu hè cuntentate cù a licenza, è a glutine di sudore anu funzionatu malamenti. Hè per quessa, ci hè una probabilità alta di sviluppu di rachjola di u diaperu è di suduri, chì solu aghjunghje risorse per a mamma.