Ipotiroïdismu in i zitelli

L'ipitrudio in i zitelli hè una malatie chì hè carattarizata da una diminuzione à a funzione tiroidea o a so assenza assuluta. L'ipotioïdismu pò esse in i zitelli di ogni età. Pò esse u cungenital primariu, transitoriu o subclinicu.

L'ipotirodioia congènita in i zitelli

I causi di l'ipotiroistisu congènitale pò esse mutazioni genetica in u prucessu di furmazione di a glàndula tiroidea duranti u periodu di gestazioni, viulenza di a furmazione di l'hormone di a glàndula. U zitellu cù l'ipotiroïdismu congènitale in u corpu in u prucessu di sviluppu riceve l'hormone di tiroide da a mamma. Immediatamente dopu a nascita, u livellu di l'hormone in u corpu di u zitellu ralcesi rapidamente. A glàndula tiroidea di u ghjudiziu ùn pò micca currettamente cù a funzione di produci l'hormone, è questu hè influene u sviluppu di u zitellu. In u primu locu soffre u corti di u so core.

Signori è sintomi di l'ipotirodioi congenitali in i zitelli

Spessu in i nei, sta maladie ùn vene micca in primi simani dopu l'apparizione di u zitellu, solu in certi zitelli sò i signali di l'ipotiroistisimu congènitale sò immediatamenti visibilii:

I sintimi di l'ipotiroïdismu chì si sò in i zitelli in 3-4 mesi:

Cronicamenti laterali:

Hè nutate chì l'ipotiroïdismu identificatu in prima di a vita solu quandu certe sintomi sò detecati hè abbastanza problematica. Questa cumpagnia hè megliu adupratu a primura, chì hè fatta da tutti i nomi novi. I sardi in u ospitalu per 3-4 ghjorni pigliate u sangue da u focu per definisce u cuntenutu di l'hormone.

Trattamentu di u ipotiroïdismu cungenital

Sè avete avete è cumincià à trattà l'ipotirosuismu in u tempu, ùn ci hè micca cunsiquenzi, ùn ci hè micca prublemente in u sviluppu fisicu è mentale. U trattamentu principali hè realizatu cù l'aiutu di a terapia di sustituzzioni. Questa hà aduprà a demanda di l'ossigenu di i tissuti, prumove u crescitu è ​​u sviluppu di u corpu di u zitellu. Tali trattamentu ùn deve esse cuminciatu à più tardi à un mesi da u mumentu di nascita. L'efficacezione di stu trattamentu hè abbastanza alta. A riduzioni in a manifestazione di i sintomi di l'ipotiroïdismu hè osservata dopu à 1 à 2 simuli di terapia. Ricurdativi chì u trattamentu solu solu sottu u vigilante cuntrollu di u endocrinologu!

L'ipotiroïdismu subclinicu in i zitelli

Hè spessu diagnosticatu durante un esventimentu preventivo. Ùn sprime micca un signu evidentu, perciò, a maiò ùn spiecanu micca un trattamentu especial, salvu, per suprattuttu, ci hè una carenza pronunzida di l'hormone di tiroide. In questu casu, u seguimentu constantemente da u duttore hè necessariu per ùn avè micca cumplicature di a malatia.

L'ipotiroïdismu transitu in i zitelli

Sta forma di a maladie in i culminati hè più cumuni n aqui rigioni induve a carenza di iodu hè stituutu. Inoltre, l'ipotiroïdismu passanti vene in i zitelli chì ùn anu micca entrutu solu a glutola tiroidea. Gruppi di riti:

Per prutezzione di i figlioli futuri di sta maladie, tutti e mariani cù un diagnosi di l'ipotiroïdismu subclinicu solu avè bisognu di una correzione di l'umidità di l'hormone prima di l'embarassu prughjettatu. U trattamentu di l'ipotiroïdismu ùn deve esse interrugatu durante u gravidenza stessu.