Parolle nantu à a luna menzu

Fasi di a luna fannu una grande influenza nant'à l'omu. Duranti u periodu di u diclinu di a luna, hè cunsigliatu per aduprà rituali di purificazione, chì aiutanu à ridere di tutte e micca necessariu. L'energia negativa di u satellita di a terra pò esse usata per u bonu. Prima di tutte e vale a pena esaminà quella cunferma hè leggi nantu à a luna mintressa, perchè ci sò rituali chì permettenu di ridivà e malati mentali è mentale, l' excitante pisu , i prublemi finanziarii, fallimentu, spoorage è altri prublemi. Nzè a pèrdita di a Luna, i prublemi di u populu ancu di spariscia.

Conspiracy per i soldi nantu à a luna morti

Se ci sò prugette finanziaria, pudete aduprà u ritu propiu chì avarà da aiutà à cambià a situazione. Una settimana prima di u rituali, bisognu di cullà e petite munecche. Dopu questu, u ghjornu di u ritu di a notte, andendu in a intersezzione è scatterjanu e muniti accumulate nantu à quattru santi, preparendu ogni volta una cuspirazione:

"Ùn aghju micca un pocu, ma a mo mancanza di soldi, Ghjè andatu à a prufundità, in i boschi, à i mari, da mè, da a mo casa, da a mo famiglia! Quist'ellu, alluntanatu, per ùn turnà da quì. Amen! "

Hè impurtante per assicurà chì ùn ci hè micca persone à l'incruciate. Dopu u rituali, andate in casa è ùn parlanu micca à nimu è ùn vultate micca. In un mesi, pudete vede boni risultati.

Conspiracy nantu à a luna sferente da u rivalu

U periodu quandu a Luna hè dimissioni hè l'ideale per disuadore un rival da u so amatu. Hè impurtante ùn dettu qualcosa à l'usu di a magia, altri ùn ci sarà micca risultatu. Per fà u rituali, piglià una candela, una pumu è e dui filamenti di biancu è neru. Fate i trè nodi, chjama a candela per fronte di voi, è tagliate a manzana in mette. Nòduli deve esse situatu nantu à u focu sopra à a candela, è mette a frasa chjappà trà i dui ananas di a mela è cumincià à friccià. Duranti questu hè necessariu di parlà cusì cun cuspirazione nantu à a luna mintuvata per sguassà i rivali:

"U focu nantu à a cannila, nantu à l'acqua di terra, u focu santu chì aiutatimi, divivide in dui, aghju impastatu in e cantone, u focu hè santu, aghju vunciu u fasciu, perchè aghju p'assicurà a fioritura, u focu hè santu". L'acqua cresce, chì hà cultivatu, si spende, u focu hè santu, aiutatimi. Amen, Amen, Amen. "

Dopu quì, disconnect the apples e lasciò fora di l'altri. A matina, quandu u sole si sviluppa, hè necessariu per intruduce i migghiori di l'uperia separate l'una di l'altri, è trà elle, intarrà una veduta di un ghjovanu àrbulu. Hè impurtante à questu tempu per pensà à a donna è u so avivanu, è ancu cumu per quandu a so rilazioni si mette.

Conspiracy per a luna mencía per amà

A furia diminuenti pò ancu esse usata per aduprà l'encantu, per quale hè necessariu di preparà una snapshot di l'oggettu di l'adorazione. Inoltre, avete da preparà trè i chjusi di a chjesa di u culore rossu è una agulla. Ci hè bisognu di cumincià u rituali à mezzanotti. Pòglia i candelotti nantu à u vitruce è lume. Hè necessariu aghjustà vicinu à a finestra cun una figura di u sceglie chjamatu in modo chì pudete vede a luna. In alternativu, fighjate à a photo, da a luna è dicenu tali plotter:

"Comu a luna amassi a notte è ùn principia micca senza ellu, perchè, u servitore di Diu (nome di l'elettu), solu me (u mo nome), a luna, amatu, solu cun mè era, ùn mancava à nimu".

A parolla deve esse ripetuta trè volte. Dopu quì, estinendu e candele, pigliate a cera funnuta è glossu annantu à a face di a persona in a stampa. À l'acque di cera ti draw un casteddu, dicendu:

"Aghjustassi u lock, pigliu a chjave per mè stessu. Amen ".

Mantene a foto in un locu sicretu per chì nimu a vede. Scopra una scena quandu vi trasaltenu sottu a corona cù u vostru amatori.

Conspiracy à a luna menziva da borra

Se a famiglia hà una persona cù a dependenza d'alcoolenza, aiuta per aiutà à trattà cun un ritu simplice, per quale hè necessariu di preparà l'acqua sante è l'anellu di a castagna di a persona à quale a cunghjura hè diretta. Décorazione mette in l'acqua, è dicenu questi parolle:

"Eccu, ughjettu santu, guarì u vostru maritu, servitore di Diu (nome), guarì di l'embrijarità, impatrunite a malatia, affinchè vo vulteti è ùn turnate. Mentre u me maritu usa stu ring, finu à quì hè u prutettore di l' alcoolid è i binges. Cumu si dice, questu quì si sarà vera. Amen ".

Conspiracy ci sò ripetuti trè volte. Dopu quì, posa l'annu nantu à l'alcoòlica è vede chì ùn a pigghia micca.

Argumentu per a perdita di pisu à a luna menzu

L'energia di u terrenu satellita pò ancu esse usata per trattà cù l'excrementu pesu. Per fà u rituali, hà bisognu à piglià una buttiglia di 1 litru, pienu d'oli vegetale. Se una persona hè vicinu à un 'appartamentu, preparate un'ecitu di terra. U rituali hè tenutu da parechji ghjorni è ghjè impurtante durante stu periodu per ùn manghjarè micca. U ghjornu ciumevale lunar, scrivite nantu à l'buttiglia "Fatima" è dicenu questi parolle:

"Oliu, piglià u mo grassu, si metteraghju in sè stessu".

Ogni ghjornu dopu dopu, duoppu duie simani, hè necessariu di scanzari oliu in u pote, dicendu e seguenti parole:

"Scopre u grassu da u corpu, viiu cù l'oliu, pigliate a terra di i me patevelli, diventate per sempre da a manghjà.

Prima di a luna nova hè necessariu di scorri u restu di l'oliu. Gola l'acqua è a terra.