Conspiracy per a tezza

In i tempi antichi, ùn sò micca numarosi medicazione per trattà a tezza, perchè e persone utilizonu ricette di ricette, è anu aiutu à l'aiutu di a magia. I parcorsi è e preghere per i friddi è a tezza saranu una sclusiva bisognu à u trattamentu basicu, ma solu se a persone crede chì aiutanu. I Rituali pò esse realizatu da ellu stessu è i so parenti.

Conspiracy per tossu cù l'acqua sante

L'acqua hè longu usata per trattà parechje malatie. Se ùn ci hè micca manera d'obtene l'acqua sante, allura u liquidu di a primavera o benete farà. Quandu u soli salda, avete bisognu di leghje nantu à l'acqua un talamentu:

"In un mare distante, in un mare blu,

L'isula di Buyan hè, l'isula hè assai luntanu.

Andaraghju, servitore di Diu (nome), in a strada,

Vogliu superve e muntagne altì, aghju natatu u mari prufunnu,

Ùn truvarete l'isula chì ùn hè chjude,

À l'isula, l'oak crece forte,

Sottu u quarciu, aghju intarrà a mio cough forte,

A so malatia, u so prublema,

I cundisceraghju prufonda, digu beni,

Per esse sempre è sempre è sempre,

Vi retorna da l'isula, da u mare sanu è putenti,

I abbandunà tutte e pratiche sottu u grandu arbulu.

Ùn avete bisognu di cunnosce a malatia ora, stu disgrazia.

Amen! "

A cuspirazione deve esse ripetuta trè volte, è da quessa, l'acqua spilled debe be drunk at a salvo è immediatament torna a dorme. Dopu a vigilia, hè cunsigliu di leghje u "Patre Patre". A risposta hè spressa annantu à pocu di ghjorni. In dui settimuli u pezzu pò esse ripetutu.

Conspiracy per un zitellu per tullerà

Se u zitellu hè malatu, pò esse aiutatu cù magia . Per fà u rituali devia esse un parente vicinu di a linea femminile. Hè necessariu piglià una cuchja di meli, chì deve esse precalentata, è faraghju nant'à un picculu ammontu di acqua. Dopu à quessa, sopr'à u liquidu, dicendu tali plot di:

"U picculu picciottu, caru mameli, Mamma di Diu, aiutanu guarisci. Per tastà ùn si choke, soffre è vanu in pazu. A viju, cunvince, dumandate. Duna u zitellu (nomu) Salute, forza, Chì ogni povira ghjustu, u vignetu. Un bonu, sanu sarà sempre cun ellu. Amen! "

U zitellu deve bivellu tuttu u liquidu in petits sips. U rituali si deve esse realizatu ogni ghjornu finu à chì a fossa ùn falla. A maiò parte spessu a maladie se ritrova doppu quarchi ghjorni.

Conspiracy da una tette secca

A tia, a tezza hè una cunseguenza di influenza negativa di l'esternu. In questu casu serà parechje intru à u latru di un cane. A volte una tezza hè tantu severa chì hè difficiule per una persona per respira. Stu ritu pò esse realizatu da una terza persone chì vulete aiutà à l'amare cù una tezza. Pigliate 6 agullimenti fini è ani diventeranu a chjama di a flame di una cannila, è poi, pate in un vetru cù l'acqua. Dopu quì, pudete dite e persone seguente nantu à l'acqua:

"I dimònii pettuali sò trè sureddi,

Palude e guasgi,

Campa cun l'aiutu di sei focu di u focu!

U primu - perforà l'ochji di u diàvulu,

Appena spicchera i so unghji,

U terzu chjusu a so bocca,

A quinta freccia torna i so mani,

U quintu trincheghjanu i cori,

U sestu aghju piacè u spiritu da elli.

U pacchju hà bisognu à piglià sempre sei prudigi di l'acqua per impediscenu diglì in l'aghjunti. Sò stati in un arbre chì hè in un locu desertu è si trova solu. U restu di u liquidu passa sottu i so radichi, dicendu:

"Chì ùn hè micca strufatu, micca finitu, micca drunatu, hè sipatu da trè sureddi, per mezu à un pappu è u bistiame, è per l'acqua sante.

Conspiracy da una forti forte

Per inizià u rituali, u soli deve esse disposti à u tramontu. Prima di a persone chì ùn tene, mette un vetru cù l'acqua sante, è ancu una petra liscia di culore biancu. Hè impurtante chì a petra hè naturali, micca pressu mulinu. A megliu si pudete truvà marbre biancu. Dopu chì l'articuli sò colpi in u locu, puderete dì queste parole:

"Andaraghju, servitore di Diu (nome di sorceress), trascendu, sprachendu l'acqua sante in un campo chjaru, nantu à l'steppe hà. In questu campu, una petra nìvca u mentri è silenziu - ùn perchè micca, ùn ùn hè micca tà, ùn ùn faci micca malatu, ùn si stà malatu. Allora u servitore di Diu (u nomu di u malettu) ùn hè micca persu, ùn era micca testa o ferite, era sempri listinu di forza è impuru. Amen ".

Quandu e parolle "incruciate cù l'acqua sante hà spulatu" sò pronomi, u paci ùn deve esse battezi è sprinkle cù l'acqua. Dopu chì u nomu si pronunzianu, u paci era di piglià una petra bianca è a tappezzà nantu à u pettu.