I preparatori di u Gran Post

A Quaresima hè un periodu impurtanti di ripintenza pè i crudi. Hè u solitu à preparalli per questu avvene impurtante in anticipu. Dopu à quattru settimani una musica di u melodicità per a veniri, si pente è prigione .

I preparatori di u Gran Post

  1. Semaine di publican è Fariseu . A liturgia leghèsta un cliche, dunni pruclama l'umilità, senza ellu ùn hà sforzu in burdina è di orgogliu, chì ùn devi micca permessu di una persona per esse salvata è di piglià u strada correcta. U serviziu di questu ghjornu è finu à a quinta settimana di u viaghju hè accumpagnata da l'anticu "Porticci arraggiulinu aperti, Zhizdavche". Questa settimana prima di a Gran Cuvatella hè pensata per i persone per accettanu i so peccati è ripintenza.
  2. La Settimana di u Figliulaghju Figliolu . À a liturgia, a paràbula hè lettu à u primu ghjornu, chì u sensu hè chì ancu secondu u cummessu di i peccati, a cuscenza è u pentimentu averanu aiutu à Diu è esse cleansed di ciò chì era fattu. Aghjustate à u serviziu di questu ghjornu hè u salmu "In i fiumi di Babilonia", chì ci conta di i prucessi di una piccanti ànima.
  3. A carne di semaine . Oghje nantu à sta settimana prima di u sirviziu, hè bisognu di escluderà carne da a dieta, ma ancu i prudutti di lattini, u pesciu è l'ovi sò permessi. À questu tempu, a chjesa rempligliu i tistimonii di Diu in u ghjermettu generale durante a seconda vicina di Cristu. U sàbatu da questa sette si chjamanu carne. In questu ghjornu hè customu per commemorate l'omi parechji, non solu parenti, ma ancu tutti i cristiani Ortodosi. In l'annu dopu, a ghjesgia remplies l'ultimu Sentenze, è a ghjente rallesi per i morti, perch'elli anu recebutu a misericòrdia da Diu.
  4. A settimana hè sugliu . Da questu tempu, l'astinenza forti si cumincianu. U serviziu à l'ultima semana preparatoria hè diretta per preparà a publicazione . Duranti stu periodu, hè stata scritta a storia di l'expulsioni di e primi pirsuni da u paradisu. I crmeni anu dumandatu à l'altru per u pirdunu per i pussibuli avere. Hè per quessa chì l'ultimu ghjornu preparatori hè chjamatu pardunatu u Diu.