Conspiracy da l'herpes

Parechje persone soffrenu di l'herpesi, chì hè u signu più cumuni di un friddu. U prublema pò vede in parechji partie di a fàccia. Ci hè ancu una malatie cun u stessu nomu, ma i genitori. Per incrementà l'effettu di u trattamentu, pudete usà ritimi simuli simuli.

Conspiracy da l'herpes genital

Dapoi u tempu anticu, a persunia hà cridutu chì una tale disease si face in i persone chì crèdenu in a piccatu di i relazioni sessuale. Questu problema pò esce cusì per l'attitudine ostili à i genitori. Per disperse di l'herpesi, deve ripetiri a sè stà cusì cun cuspirazione:

"Tuttu hè naturali è bella in mè. U mo corpu è a mo cumunità sessualità mi piacem.

Questi paroli sò un equipu definitu per u corpu per ridderà di a malatia.

Ci hè un altru ritimu per liberà l'herpes genitali. Per ellu ci vole à piglià una veduta d'abbandunata cù trè rami. A tenenza in i vostri mani, dite e parolle seguenti:

"U mo frunza, a zitella, a reina russa. Un helper vivant, salvà è prutege (nomu). "

Allora l'asseccu si sdruca. A magia cumincià à u ghjornu stessu.

Parolle di l'herpesi cutànea

Ci hè un ritu simplice simplice chì si dispunia da i rashes nantu à u corpu. Per fà questu, hè necessariu di chjuderà a finestra nantu à a cucina, mette u panu nantu à a furnita è portanu l'acqua per fogghiu. Questu purtaranu a brulicante di a finestra, chì hè necessariu per u ritu. Cù a vostra diritta, trascuntendu annantu u ventu di sudatu, è dopu nantu à u prublema di u situ per a purità di u liquid. Duranti stu piriodu cuntene un lettore contru l' herpesi :

"Da u vetru transparente, da u riflessu di l'infinitu, aghju trovi a sequenza in nàscita, pigliarà l'umidità fora di elli. L'acqua graffi tutta l'acqua per voi, dà a piena, reduci à i pini, à i pate nantu à i fossi verdi. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

Repetite u rituali finu à u prublema sparisce.

Conspiracy di l'herpesi annantu à i labbra

L'aromi nantu à i labbra hè u prublema più cumuni. Ci hè un ritu semplice chì hà da travaglià a malatia. Hè bisognu à frettu cù i cipolle di i vostri vostri vistimenti, è poi, trè volte per leghje a trama contra l'herpesi à i labbra:

"Upportunità di u liceu, ricunniscenza di dui vigneti. Quand'e vogliu da u cantu cusitu da a casa à u cantu da u ghjornu, perchè andà da a regula di a mio bocca da a direcia à u left, è da esse sbulte. Besieghi in bocca, aghjunghje mi labbra di i mo labbra. Ella vi scinnia cun mè, volte à ella per sempre di vultà. U partitu sempre da lascià l'ultima saluta per mè è ùn m'hà micca lascià fà turnà. Cusì sò. Amen ".

Repetite u rituali ogni ghjornu finu à a maladie passa.