Terrain in vendita appartamento

A venda di un appartamentu hè una transazzione rispunsevule, chì vulete passà a più prufittuosa per sè stessu è per un pocu tempu di tempu. In questu casu, pudete aduprà l'aiutu màgicu, ma hè impurtante cumprendre a manera di leghje leghjite l'installazione per vende l'appartamentu.

Inoltre, ci sò parechji rituzziunosi sèmprichi chì anu definitivu esse postu per truvà un bon compru è vendenu l'appartamentu. Per cumincià, hè bisognu di carricà a stanza cun energia positiva, per a quale puderete cullà un bucket d'acqua fredda è l'abbanduneghja in un locu scuru da trè ghjorni, è poi paniate l'artifice cù l'acqua. In ogni casa hè un maestru invisibili - un brownie è hè impurtante cajole, affinchendu a tavula per a notte un pianu cù dolci.

Conspiracy per vende un appartamentu in i chjavi

Grazie à un ritu simplici , pudete vende a vostra bèzza à u so valore veru, in pocu tempu è senza alcuni prublemi. Repetite a cuspira vi pò esse almenu 3 volte, ma u più caru a pruprietà, più più ripetizioni, perchè pudete leghje 7, 9, 11, 33, 77 è 108. Pigliate e chjavi di e to manu è leghje queste parole:

"Cumu furmà un ferruviu, arse un agricultore, vende un vignaghjolu,

Popu per amassi di preziassi onesti,

Ma aghju andatu à a chjesa per esse batteziatu,

Cusì u compratore hè tipu, riccu è ghjinirosu

À a mo casa per vene, paghe per elli è si stabilisce quì.

Amen ".

Parcelle per una scupa per vende un appartamentu

U ritu situatu hà intrappenu i pruduttori boni è avè rializatu u trattatu prestu è senza prublemi. Per fà cumu, duvete bisogna à preparà un'angolu saggiu è una scupa. Pigliate l'acqua sante in a chjesa, è piglià una scupa l'u vennari, senza negoziari. Un pezzu pò esse leggiu ogni ghjornu, à a sunrise. Sprughjendu a spazza cù acqua sante è dite questi parolle:

"Aghjunghjite a buccia di brutto, pulite a casa, brusgiate è atraisce i ricchi. Per trè ghjorni, aghju datu, cù l'acqua sante, aghjunse a parolla. Amen ".

Dopu questu, avete bisognu à scumpari l'alla camara, senza mancu un centru unicu. Per fà u rituali seguita da trè ghjorni in una fila, ogni volta quandu aspetta una scovadora di acqua sante.

Conspiracy per vende un appartamentu per e muniti

Ci hè quì situazione chì sò parechje cumpratori, ma u trattu ùn hè statu furmalizatu finu. Per attruvarà furtuna, pudete cunduceru un ritu simplice, per quale avere da esse preparatu un melatu, 10 muniti è 20 candele chiesa. A Sunrise, mette e candele in un cerculu è posanu un cuntinuu di l'acqua in u centru. Allora dice questi parolle:

"Un ghjornu nova hè vinutu, una nova luci hà vinutu à a mo casa.

Ùn aghjunghje una candela, ma un raggiu di sunari l'albetta nantu à elli.

Un novu ghjornu chì a mo casa estenda, moins brillanu.

E ducizza aghjunghjera a meli ».

U prossimu siguìu à chjama a candela in un cerculu, ripetendu a trama. Leghje finu à l'ultima vela. Dopu à questu, prumesse a muntagna in l'acqua è a cima cù u melu. Rime di u meli deve esse appiicatu in un corpu finu à u marcatu di porte per chjappà i boni cumpratori.

Parcu forte per vende un appartamentu cù agraldi di Natale

Perchè un trattu per esse successu, sia per u vinditori è u cumpratore, po esegwisce un rituali. Per ellu, avete da preparà trè aghjone di Natale, ma pudete fà più, postu chì u cantonu ùn importa micca. Pusillianu in una padedda è aghjunghje un pozzu di acqua. Pose nantu à a stufa per chì l'aromu di l'arburianu di Natale si spargiu in tutti l'appartamentu, è po esse, dichjarete ste parolle:

"Agulla di agulla, agulla di l'àrbulu di Natale, a furtuna di mèttru , u chjamante cumpagnu. Allora vinia cù i soldi è hà fattu una compra!

Oculze i pettini in un locu sicretu per chì nimu ti puderà trottu o pettene.

Un pezzu per una venda di l'uttellu veloce: un appellu à una casa

Hè cresce chì, solu dopu avè ottinutu u permessu di a casa, pudete cunclere una transizione riescita. Per fà u rituali hè necessariu à a luna mensa in u ghjornu chì u sole sia brillanti u celu. Per ellu, preparanu four veli di cera, un bucket d'acqua neve, oliu essenziale pienu è un raginu. Lasciate u bucchju per parechje ghjorni in a sala più luminosa vicinu à a finestra. Dopu quì, postu i candelotti nantu à e curone persunale di l'appartamentu venitu è ​​pianu pianu. In l'acqua prisenti, geganti un oliu essenziale. U passu prossimu è aduprà tutte e superfici in l'appartamentu cù un rag: muri, ventalli, fontanari, uttimi di casa, etc. I parcorsi sò lavati à l'ultima fini, è po esse, dichjarete ste parolle:

"Casa, casa, vende a mo casa. Amicu, si mi aiutate, pudete campà in bè è di luci!

Dopu tuttu s'hè soccupatu in parechje persone, dumandate u brownie, cun queste parole:

"Vulemu a felicità, a to casa hè stata data à i boni pratichi. Ùn vi scurdate micca, ùn vi scurdate micca u pienu di dulore!

Quandu u tippu è pronunsià, i candeli pò esse extiguati è abbandunate l'appartamentu davanti à l'ordine.