Cumu per benedisce una parella cun parechju novu cun un icona, chì dì?

Benedettu hè cunzidiratu un parte integrante di u matrimoniu. Cusì, i genitori dà l'accunsentu à u matrimoniu è desideranu à i so figlioli una vita felice è longa. Dapoi u tempu anticu, crede chì, se a sposa o novu ùn anu micca benedizzione da i so genitori, u matrimoniu serà infullitu è ​​a famiglia pò disintegrarà.

Cumu benedisce un pare parechjatu cun un icona?

Sicondu i tradizioni esistenti, i genitori benedite u so figliola duie volte: durante a matchmaking e, prima di parte di u registratu. I parechji di u sposu di benedite u novu dopu u matrimoniu.

Per u rituali, hè impurtante di sapè cumu icò di benedite u sposu è briunità, postu chì l'imaghjini di i sante sò un attributu indispensabile, senza chì u prucessu si volte oghje solu parolle è parenti. Bastamente, sò dui imagine:

  1. U icona di Kazan Mamma di Diu hè a più venerata di a Virgen. Questu iconu hè più spessu usatu in u ritu di a benedizioni di a figliola. U cunsideranu u so intercessore è patrona di tutte a vita nantu à a terra. Ci hè una quantta quantità di evidenza chì com'è a mamma di Kazan hà aiutatu à e persone di risolve i so prublemi. Prima di u matrimoniu, i icone sò dumandatu à prutezzione di a nova famiglia da parechji prughjetta è di un ochju ghjocu, è dinò di i zitelli sane.
  2. L'icona di u Salvadore di l'Onniputente hè a più difesa di Cristu. A benedizzione di i genitori di u sposu spessu passa cù questu icona. À questu, Ghjesù hè illustratu cun l'Ebanjelio in i so mani, chì indicanu un stradellu rightu, è cù l'altra banda benedetta u pòpulu chì si ne turnò cun ellu. Prima di l'imàgine dumanda a felicità è a prosperità di a famiglia. Hè stu icona chì deve esse accadutu prima à a casa di i casi.

In u ritu, pudete aduprà i dui icone, è solu una di elli. Comu scelte, pudete cumprà un casale di casando o un fogliu, induve i dui icone sò culligati cun l'autru.

Chì un icògliu di a benedizzione di u ghjovanu hè oghji cunnisciutu, ùn deve esse cumprende micca cumu u ritu stessu passa. In anticipazione, i genitori averebbe preparà micca solu l'imaghjini di u santu, ma ancu a ghjallina, nantu à quale hà bisognu à mantene. In a stanza duva a benedizzione chì passa, ùn deve esse solu vicinu vicinu. A mamma di a bride hà pigliatu una capedda brodata in i so mani, è u so babbu ci dessi un icone, chì deve ancu di piglià cun una spugna è in nisun casu cù i so mani. Per benedite u ghjovanu iconu, hè megliu aduprà l'imaghjera chì ghjè in casa, ma se ùn ci hè micca una, pudete avè bisognu di cumprà in a cresia di a buttrega, induve tutti i stile sò cunsacrati. A mamma deve tene l'icona di fronte à a faccia cù i ghjovani.

Avemu bisognu à guardà u tema in dettu, cumu si benedisce u novu à pocu cun un icona è ciò chì deve avete a diri à u stessu tempu. Ùn ci hè micca un testu cusì particular chì i paisani anu da memorizà cum'è una prichera, postu chì l'urduminazione deve vene da un core pettu. Innota chì u discursu ùn deve esse micca troppu longu. U testu hè un tipu di puntu di rifarenza per u futuru, in quali parenti vanu di giovani ghjovani felicità , prosperità, paci, armunia, etc. In u discursu, ùn solu micca i bisogni, ma dinò l'urdinamentu urdinate esse sounded. Duranti a pronuncia di e parolle, a mamma è u babbu mustranu trè volte e cresce u icone di u ghjovanu, è da purtà un bacio. Dopu à a cumplimità di u ritu, l'icona è a spugna sò trasfiriti à i ghjovani, chì devenu mantene bè cum'è una relice, è dinò, in turnu, tocca à u rolu d'amuleto.