Torta "Cirasa d'invierno"

Oghje, sugnu pruvatu à creà una capilla principale di l'arti culinariu - un pastellu chjamatu "Cirasa d'invierno". Ellu solu captivanu tutti cù a ternura di i so peculi insegna, cù e zucchetta belli cicciose. Queste berti creanu un cuntrastu in a blancura di a crosta è di a crema, ùn solu cù u so color richu, ma ancu dilicatu benestà u gustu dolce di a basa di basa cun u so ligerezzu. Fighjemu in i ricetti di u fabulously bella, deliciosa "Cirasa d'invierno" è amparate cumu per fà un pastellu.

Torta "Cirasa d'invierno" cù straws - una ricetta classic

Ingredients:

Preparazione

Un zicchinu di bè tutta di pruduttu nantu à un grossneru rossu, è dopu avillu cù i so mani cun una farina piacevule cù pane di pezza. Scalfamu a struttura di l'ovu, siparati da a cunchiglia, cù l'aghjunghjione di zuccaru, seguitatu da a crema agriturismi destinati à a prova. Pouru a mutazione resultante in un tastu di farina è, mesturiu rapidamente, mischjà una pasta stretta, non peggy, chì si trova in un saccu u mandatu per più di 30 minuti à u freezer.

Coglie freschi, siparati da a petra è fremenu un pocu zuccaru. Cumpigliulemu a pasta fresca è dividite in dui o trè parte, quale elli chì avemu sussuttu rinuverà finamente ghjunghje è serebbe in chjusi di a lunghezza vicinu appressu. Vinemu à tutta a longu di questa stesa guinea cherry cherry preparata è, sopra l'uperu di a pasta, aghjustemu a cirasa in a forma di un tubu, da quale seremu dopu esse un pastellu cù u nomu maravigghiusu "Winter Cherry". Scene disignu sperendu e cose in u pergamena, cù quale aghjunghje a foglia è aghjunghje in u fornu caldu à 185 gradi per solu 15 minuti.

Cun un mezcladoru, batte a crema agria restante in una tina prufonda cù l'aghjunzione graduali di u zuccheru in questu è i purtemu à una massa lush, ary. À un pianu chjucu in a filetta sette setti trombi fretti è abbundantamenti missa cù a so crema. In u futuru, in a stessa manera, avemu spianciatu è lubricate tutte e capiglii sussuttanti di u pastellu, mentre chì decrecenu ogni fila per un tubu. À a sortida, avemu un caprettu in a forma di una capanna di ghiaccio, chì cupremu integralmente cun una crema nera-neve è sprudle cù cuntrastu per u chocolate rossu.

A ricetta per u pasticcellu "Cirasa d'invierno" da pasta

Ingredients:

Preparazione

Quitemu u pudete finitu da l'embiu di l'imbastu à upertu per un pocu minuti annantu à a tavula finu à ch'ella diventa torna. Puderete aduprate tuttu u capu tutale, fate nantu à a tina di farina, è ripiglià a pasta à trè millimetri. U fèticu di patata pour tutte e di a pasta e ciappellule in i più longues, più larges. Fate u mità di ogni solu cù ciliegie in lattice, chì prima Tarmemu di u cane à u colander. Dopu avemu chjusu i frutti in i dui bassine cun un teste, formant un tubu longu. In u listessu modu, omucci tutti l'àutri strippi cù u riposu. Pigliemu una forma di ronda cù un anellu untaglable, cercone cù un pianu di u pergaminu, è pusendu una punta di u tubu finitu in u centru, chì hè diventata in un spirale finu à chì u spaziu in u fondu di u moltu. In u fornu, aghjunghje cusì un pastele à 180 ° durante 20 minuti. In a sorsità sò 3-4 pasticci, chì semu abbastanza, micca spargente, ghjunghjendu nantu à ogni banda suttastatu à un magnificu granu, crema agria cù u zuccaru finu. U tagliu finitu in pezzi è in u top è decoratu cù stufa di coconut-neu.