Fettuccine, sopfete, pasta di sopra

Fragranti casgi in biscotti, probabilmente, pochi sferinu indifferenti. In questu articulu avemu dettu a ricetti per fà u pirozhki da cherry da a pasta di bocca. Seranu aiutu à quandu avete bisognu di coccu per u tè, cù urgenza, in particulare se ci hè un pappu d'altri pasticceria furnise preparata in u freezer.

Pienza cù pasta di levitate sopra

Ingredients:

Preparazione

Cirasci sò siparati da l'osse, aghjunghjenu zuccheru, fècheru, misuranu, mette nantu à un focu è coccianu finu à fervura, è sempre afflitta. Dopu un ingrossu, u mistu hè friatu à a temperatura di l'ambienti. Scappavu a massa di levitu. Tagliate a tagliola corsi in pezzi di una forma rectangula è muveru à a bacia. Hè desirabilmente chjoppule cù u pappagallo per evitari di furmà di prudutti. L'ovu hè stata battezu cù u lattu è u mischju resultanti lubricate i canteri di i rectanguli. À u centru di ogni ghjallinaghju u riposu. Fatturebbe andà e voglii pressu à i so mani o furchetta. In questu casu, dinò guaraniscenu bè. Lubricate a cima di e patties cù una mezcla di uovo è mandi à u fornu, chì deve esse caliata à una temperatura di 200-210 gradi, durante 15 minuti.

Pies con un prugettu da pasta

Ingredients:

Preparazione

In u ciliu rimemu i boni, fate u zuccheru è a vanira. U zucchinu chì si separanu hè saldatu, altri fugliarà da i prudutti durante u prucessu di furmazioni. U cunfine naturale di cunfuce in a rectanguli circa 8 à 10 cm. Cada zicchinu hè un'utilità forti. Per una meza, mette u cirice è a cima cun una cullapura di 1 colazione di foglia. Gratu à questu l'impastatu sarà più viscuali. Belcom lubricate l'edge di u rectangulu, fènduli, formant una patty, è dopu cun una grigiu di focu a cima. Piacà à pate nantu à una pappaglia è aghjunghjela durante una meza ora in un furnu mudatu moderatu. Pies con cherries frescas da pasticcini sò assai gustoso à una forma càlida.

Pasta, pasta, ciliate congelate, crema, formaggio

Ingredients:

Preparazione

Cerei senza sementi sò cungiustanti, aghjunghjenu u zuccaru di limonu è u fustu. U furmagliu cretu cun u extracte di vainilla è u zucchero pulmuniu. Ogni pezza di pasta hè spustata cù 4 rettangoli. In ogni solu spirammanu un queso crema è ciliegia. I fiurati di a pasta sò sbagliati di ova, sottumata di u latte. Cumu formem passi in a forma di trianguli. Ogni annu hè lubricatu cù massa di uovo è mischju cù zuccaru. Mandamu a patata à u fornu cù una temperatura di 200 gradi. E dopu à 15 minuti seranu prestu. Hè solu per frizerà un pocu è avè principiatu à aduprà u tè.