Buns with jam

Bunni fraganti cun jam - un pezzu hè fora di u tempu. Saborianu è dilicatu, danu u sensu di a zitiddina. Perchè ùn pasà inghjustu à a nostalgie è ùn avè micca cocchi cuperni di l'abitudine vera. Questa ricetta hè particularmente apprezzante per quelli chì avianu avutu un parechje di attrazzu di jam, dapoi l'invernu. Cumu cunfice di cunfettu cù leghje leghjite sottu.

A ricetta per biscuttini sapori cun jam

Ingredients:

Preparazione

Dough for buns with jam, hè preparatu da un scopu abbastanza standard. Prima, in un coltu, combina a farina tamanta, u levitu, u salinu è u zuccheru. Semprunate ci cunghjugamu lattice dispusitivu cù u pullu, u mantra è u extracte Scorciatu cù cura in a mezchezza di latti à l'ingredienti siccati è a cumincià à ghjunghje a pasta. A pasta finita hè stata peghjera è abbastanza bundanza.

Avà, a pani è duverebbe positu in una tazziona acacia in oliu è l'oliu vegetale è coperto cun un film alimentariu. A pasta sarcata quì nantu à u calore per una ora, o finu à chì duppià in grandezza.

U restu è a pasta hè stata rimbionata, se ne necessariu, pudete pour una farina. Ròttule a pasta in squadre nant'à 7x7 cm.

À u centru di ogni quatratu, cunfettu (1 1/2 tsp spoonful serà bastatu). Ogni chjucu hè tamperatu è stacks u pezzu di pezzu di guardia nantu à a farina spicca a furata di panera. A bun svinitò rosy, deve esse lubricatu cù una piccula quantitata d'oliu vegetale, o ovu battevule. Buns in prestu in un pre-cali centru à 180 ° à un forru à 25-30 minuti, o finu à u marrone scumatu, po poi poitini pezzi cù u zùccheru in moltu.

Cù cocilu bollini cun cunfittura?

Ingredients:

Preparazione

In un cunchiu, mischjà a farina tamanta cù u salinu, u zuccherinu è u levitu. Aggiunna un oliu aromatizzante, vaniri è latti in leia. Amassi a pasta di u mistu risultatu. A pasta finita hè cummofonu da una film è posa in un locu caldu per 1 ora.

Dopu à u tempu chì passava, dividinu a pasta in porzi, rollu ogni parte in a salsiccia è u roll in un cake oblongu. Piglia a marmellata in tutta a superficie di u pianu bleu, rintra in un rotulu è fugliale cù u buniu finitu. Lasciate a massa per esce una seconda volta, chì cogliu i rotuli cun una film è partenu per 35 minuti. Dopu, anta pezzulli cù amanduli è fremenu à 180 ° à 20-25 minuti.

Bunchi di u boi cù jam di pumu

Ingredients:

Preparazione

Oliu è latti ci ponu nantu à un bagnu di acqua è caldu calmu. In una bassa calata, fate u levitu è ​​mettite. Agghiunce u sali, u zuccheru, u ovu battevule à a basa.

A farina hè tamanta in un pezzu di furmagliu è raghji aghjunghje à a pasta, battintana constantemente cù un mezcladoru. Dopu aghjunghje a farina sana, cuntinueghja u pezzu per altru 15-20 minuti, dopu chì a pasta hè messa in una forma lubricata, coperta cù una film è surtita in u calore per 1 ora.

Avà a pasta finita pò esse divisa in porzi è trasfurmata in pilami. I pelle in rotllo in tartini , o pezzi più ghjustu.

In u centru, aghjunghjuleva una cuchita di cunfittura di mela è stràccia l'edge di u bun. Pudete fà un mudellu più originale, per esempiu, tagliate u bordi di i bolli in u venditore, è pressu i loidi risultati in l'altru, perchè chì a cunfittura si stava fora nantu à a superficia.

U buns è cù a marmellata si deve furmagliu in u fornu à 180 ° prima di scanzari. À a superficia di u bun è oru è brillanti, si pò aghjunghjese cun oli vegetale, o ovu battevule.